مرد 2 زنه، همسرش را با اره تکه‌تکه کرد

مرد دو زنه پس از قتل همسر صیغه‌ای خود، جسد او را تکه تکه کرد و در دماوند و سطل زباله‌ای در تهران انداخت. متهم 15 روز جسد را در حمام خانه مخفی کرده بود.
کد خبر: ۱۱۹۳۷۳۴

به گزارش جام‌جم، شانزدهم بهمن امسال زنی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن خواهر جوانش خبر داد و به بازپرس جنایی گفت: خواهرم کارمند بود و بعد از جدایی از شوهرش تنها زندگی می‌کرد. چند روز است که با تلفن همراه و خانه‌اش تماس می‌گیرم اما پاسخگو نیست. دیروز از محل کار خواهرم با من تماس گرفتند و گفتند که او نزدیک به دو هفته است بدون علت در محل کارش حاضر نشده است. می‌ترسم بلایی سر او آمده باشد.
با شکایت وی، پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه زن گمشده شدند. وسایل خانه به هم ریخته بود. گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ زن جوان در برق و روشن بود. چیزی از آنجا سرقت نشده و لباس‌های محل کارش و کیف او در خانه نبود. احتمال این‌که بلایی بعد از خروجش از خانه سر او آمده باشد، قوت گرفت. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد این زن مدتی است که با پسر عمویش که متاهل بوده و فرزند دارد، ازدواج موقت کرده است. بنابراین ماموران برای تحقیق از این مرد به خانه او رفتند که معلوم شد مرد کارمند چند روزی است به خانه نیامده و از او خبری ندارند.
جست‌وجوها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش زمانی که این مرد قصد رفتن به خانه‌اش را داشت شناسایی و بازداشت شد. تنها مظنون پرونده مورد بازجویی قرار گرفت و منکر هر گونه اطلاعی از همسر موقتش شد. او برای ادامه تحقیقات دیروز به شعبه چهارم بازپرسی منتقل شد و در جریان تحقیقات بازپرس جنایی اعتراف کرد که همسر دومم را قربانی خشم آنی خود کردم.
مرد دو زنه به بازپرس جنایی گفت: مقتول، دختر عمویم و همسر دومم بود. مادر و همسرم از ماجرا خبر داشتند. بنابراین خانه‌ای در مسکن مهر، منطقه مهرآباد رودهن خریدم و با او هر از گاهی به آنجا می‌رفتیم. آن روز به آنجا رفتیم. دعوایمان شد و او به مادرم توهین کرد که عصبانی شدم و با انگشتم گلویش را فشار دادم که فوت کرد. پنجره حمام را باز کرده و جسد زنم را 15 روز آنجا گذاشتم. یک بار به آنجا سرکشی کردم اما جسد بو نگرفته بود. هفدهم بهمن به خانه بازگشتم تا جسد را داخل نایلون گذاشته و از آنجا بیرون ببرم که ترسیدم همسایه‌ها متوجه شوند. بنابراین جسد را با اره و چاقو تکه تکه کردم و داخل نایلون‌های مشکی گذاشتم. نایلون حاوی پاهای زنم را در محل دپوی زباله در دماوند گذاشتم و بقیه جسد را با خودروی پرایدم به تهران آورده و در سطل زباله در بلوار ابوذر تهران انداختم تا ردی از جسد نماند.
متهم برای تحقیقات بیشتر تحویل ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد و جست‌وجوها برای کشف جسد تکه تکه شده زن جوان ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها