پسر عاشق‌پیشه که با آتش زدن خانه رقیب عشقی‌اش با کوکتل مولوتف مرگ سه نفر را رقم زده بود، با تایید حکم دو بار قصاصش در دیوان‌عالی کشور قرار گرفت. این در حالی است که تلاش برای شناسایی اولیای دم سومین قربانی هنوز به نتیجه نرسیده است.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۳۰

به گزارش جام‌جم، حسن ۲۹ ساله تابستان سال ۹۶ به خاطر اختلاف با میثم ۳۰ ساله خانه وی را در نظام‌آباد با پرتاب کوکتل مولوتف به آتش کشید و مرگ میثم و یکی از دوستانش به نام فرهاد و پسری ناشناس را رقم زد. وی که به جنایت با همدستی دو نفر ازدوستانش به نام‌های کیارش و بهنام اعتراف کرده بود، در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه دادگاه حسن گفت: مدتی بود با دختر جوانی به نام صنم آشنا شده و به او علاقه‌مند بودم. قصد ازدواج با او را داشتم تا این‌که متوجه شدم میثم که بچه محله‌مان بود وارد زندگی صنم شده و با او رابطه دوستانه برقرار کرده است. از این موضوع ناراحت بودم به همین خاطر چند بار با میثم در خیابان درگیر شدم. آخرین بار وقتی میثم را در خیابان دیدم او با چاقو به سمت من و دو دوستم حمله کرد و ما را کتک زد. آنجا بود که تصمیم به انتقام گرفتم.
وی ادامه داد: میثم بعد از فوت پدر و مادرش خانه‌شان را به محلی برای رفت و آمد افراد معتاد تبدیل کرده بود. آن روز تصمیم داشتم خانه او را آتش بزنم و موتور‌سیکلتش را بدزدم. به همین خاطر کوکتل مولوتف دست‌ساز درست کردم و ساعت 4 صبح مقابل خانه میثم رفتم و بطری حاوی بنزین را به داخل حیاط پرت کردم، ولی چون موتور میثم گوشه حیاط پارک شده بود آتش گسترش یافت و به داخل خانه نفوذ کرد و نمی‌دانم چطور مرگ میثم، دوستش و پسر ناشناس رقم خورد.
سپس دو متهم دیگر نیز به دفاع پرداختند و ادعا کردند هرگز قصد قتل و آسیب زدن به میثم را نداشته‌اند.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حسن را به دوبار قصاص و سه سال زندان محکوم کرد. کیارش به دو سال زندان و بهنام نیز به یکسال و نیم زندان محکوم شدند. این حکم در حالی در دیوان‌عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد که هنوز اولیای دم سومین قربانی این جنایت شناسایی نشده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها