بازی تیم‌های استقلال تهران و پارس جنوبی جم با برتری 2 بر صفر آبی‌ها به پایان رسید تا تیم شفر دوباره به جمع مدعیان برگردد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۹۲

جدال تیم‌های رده پنجم و رده هفتم لیگ برتر به این دلیل اهمیت داشت که 3 امتیاز بازی، هر یک از دو تیم را نسبت به ادامه فصل امیدوار می‌کرد. بازی را استقلال بهتر آغاز کرد و با حمایت هوادارانش عرصه را بر حرییف تنگ و تنگ‌تر کرد . گل اول استقلال در دقیقه 11 روی ارسال پاتوسی اشتباه بازیکنان پارس به دست آمد. این گل به نام عماد میرجوان بازیکن تیم مهمان ثبت شد. گل دوم را پاتوسی در دقیقه 38 به ثمر رساند. 6 دقیقه قبل از ثبت گل دوم، رحمان احمدی پنالتی وریا غفوری را مهار کرد. او بهترین بازیکن پارس جنوبی و شاید بهترین بازیکن دیدار دیروز بود.
پاتوسی روی هر دو گل استقلال تاثیری آشکار داشت و ثابت کرد که ارزش این همه دوندگی و حاشیه‌های فراوان استقلال برای قرارداد با او را داشت. او در دقیقه 76 جای خود را به داریوش شجاعیان داد تا شفر با این بازیکن افریقایی به آینده امیدوار شود. استقلال با این 3 امتیاز 31 امتیازی شد و در همان رده پنجم باقی ماند اما کم شدن فاصله امتیازهای این تیم با 4 تیم مدعی دیگر (سپاهان38 امتیازی، پرسپولیس 37 امتیازی، پدیده 35 امتیازی و تراکتورسازی 33 امتیازی) امید آبی‌ها را بیشتر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها