jamejamnashriyat
کد خبر: ۱۱۹۲۰۲۴   ۲۵ بهمن ۱۳۹۷  |  ۰۰:۰۱

دکتر محمد آذرفر، متخصص تغذیه گفت: مصرف روزانه ۲۵ گرم پروتئین بیشتر برای هر زن باردار ضروری است، اما باید بدانید مصرف بیش از حد پروتئین برای جنین مضر است و به تاخیر رشد جنین یا حتی تولد نوزاد نارس منجر می‌شود.

به گزارش فارس، شما می‌توانید ازغذاهایی مانند گوشت قرمز بدون چربی، مرغ و ماهی برای تامین این مقدار پروتئین استفاده کنید. وی افزود: علاوه بر پروتئین، همچنین ویتامین گروه‌B، آهن و مواد معدنی نیز در این مواد غذایی یافت می‌شود. تخم‌مرغ، پنیر، غلات و حبوبات پروتئین لازم را برای زنان باردار تامین می‌کنند.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر