چند هفته بیشتر به عید نوروز باقی نمانده و خیلی‌ها دنبال میانبرهای لاغری هستند تا چند کیلویی وزن کم کنند. به همین بهانه سراغ دو نرم‌افزار ورزشی و تناسب اندام بسیار کاربردی رفتیم تا به کمک آنها بین سه تا شش کیلو وزن کم کنید و با تناسب اندام به استقبال سال نو بروید.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۵۶

!Lose it: بعد از دانلود این نرم‌افزار باید برای خود پروفایلی ساخته و اطلاعاتی مثل وزن، قد، جنسیت و تاریخ تولدتان را در آن وارد کنید. با این کار، برنامه مورد اشاره با توجه به BMI (شاخص توده‌ای بدن) میزان کالری دریافتی لازم در طول هر روز را مشخص می‌کند. سپس باید برای خود وزنی به عنوان هدف مشخص در نظر بگیرید، مثلا رسیدن به 65 کیلوگرم را ایده‌آل قرار داده و انتخاب کنید در هر هفته به فرض، می‌خواهید یک کیلو وزن انتخاب کنید. حالا با ورود به منوی اصلی، هر غذایی که می‌خورید و هر ورزشی که انجام می‌دهید را باید وارد نرم‌افزار کنید. به طور مثال، اگر نیاز روزانه شما 2100 کالری باشد، با اضافه کردن یک عدد موز به ارزش غذایی 134 کالری در وعده صبحانه، بخشی از انرژی مورد نیازتان تأمین و به انرژی کسب شده‌تان اضافه خواهد شد.
برعکس با انجام هر حرکت ورزشی، میزان انرژی مصرف شده از بودجه روزانه‌تان کم می‌شود. به همین منوال کار را باید تا پایان روز ادامه دهید تا به تعادلی در میزان کسب و سوزاندن انرژی برسید.
اگر دوستانتان هم از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، می‌توانید آنها را به فهرست اضافه کرده و روند کاهش یا افزایش وزن خود را با یکدیگر مقایسه کنید.
Push Ups: برای کار با این نرم‌افزار باید تلفن‌همراه را جلوی سینه‌تان روی زمین بگذارید، شنا بروید و با هر پایین رفتن، چانه خود را به صفحه گوشی همراهتان بزنید تا شنایتان ثبت شود. جالب اینجاست برای این که فشار زیادی به بدنتان وارد نکنید، نرم‌افزار در اولین استفاده از شما تستی می‌گیرد تا توانایی‌تان در شنا رفتن را سنجیده و تمرینات مناسبی برای شروع کار به شما ارائه کند. با هر بار انجام دادن تمرینات، میزان کالری مصرف شده روی یک نمودار به نمایش درآمده و تمرینات بعدی‌تان سخت‌تر خواهد شد.

پریسا اصولی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها