تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از مرگ مشکوک تازه‌داماد که پس از نوشیدن نسکافه مسموم فوت کرده بود، آغاز شد. خانواده مرد جوان از عروسشان به اتهام قتل شکایت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۳۲


به گزارش جام‌جم، سه‌شنبه سیزدهم آذر امسال مرد میانسالی با حضور نزد محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از عروس خود به اتهام نقش داشتن در قتل پسر تازه‌دامادش شکایت کرد.
وی به بازپرس جنایی گفت: من و خانواده‌ام دریکی از بخش‌های شهر نیشابور زندگی می‌کنیم. پسرم زمانی که برای کار به شهر ملارد در غرب استان تهران رفته بود، با زن جوانی آشنا شد و بعد از آن مراسم خواستگاری‌اش برگزار شد و آن دو از شهریورسال گذشته به خانه بخت رفتند و خانه‌ای را در ملارد اجاره کرده و همانجا زندگی می‌کردند. چند ماه از ازدواجشان نگذشته بود که متوجه اختلاف و درگیری آنها شدیم و سعی کردیم شرایط زندگی‌شان بهتر شود، اما این اواخر اختلاف و درگیری آنها بیشتر شده بود، حتی پسرم در تماس تلفنی که با ما داشت، می‌گفت همسرش بعد از هر درگیری خانه را برای مدتی ترک می‌کند.
این مرد افزود: فرزندم خیلی تلاش کرد مشکلات او با همسرش برطرف شود، اما بی‌نتیجه بود. چندی پیش با من تماس گرفت و خبر داد که عروسمان دوباره قهر کرده و بعد از چند روز که بازگشته گفته خودش را می‌کشد. حتی قرص برنج خریده و در خانه نگهداری می‌کرده است. حتی یک‌بار قرص خورده و می‌خواسته به زندگی‌اش پایان دهد که پسرم او را نجات داده بود. اول آبان امسال، پسرم تلفنی با من حرف زد و گفت همسرش ساعت پنج صبح از خانه بیرون رفته و تلفن‌همراهش خاموش است. او نگران همسرش بود. از او خواستم آرام شود تا شاید همسرش به خانه برگردد. ساعاتی بعد تماس گرفت و خبر داد همسرش در شهریار است و می‌رود سراغ وی تا با هم به خانه بازگردند. از او خواستم دعوا نکند و سعی کنند با هم حرف بزنند تا مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را حل کنند که قبول کرد. ساعت ده و نیم صبح آن دو به خانه بازگشتند. یک ساعت بعد با تلفن خانه‌شان تماس گرفتم که جوابی ندادند. تلفن عروسم هم خاموش بود. همسرم با تلفن پسرم تماس گرفت که او فقط یک جمله گفت: «کمکم کنید سوختم و او رفت.» با یکی از همسایه‌ها و صاحبخانه‌اش تماس گرفتیم و خواستیم که برای سرکشی به آنجا بروند، آنها رفتند و با پسرم بیهوش کف خانه رو‌به‌رو شدند. لیوان نسکافه‌ای هم کنارش بود. آنها او را به بیمارستانی در ملارد بردند. او با وخامت حالش به بیمارستان لقمان حکیم تهران منتقل شد و یک ساعت و نیم تلاش پزشکان برای نجات جانش بی‌فایده بود. در آنجا متوجه شدیم مسمومیت او بر اثر قرص برنج بوده است. گمان می‌کنیم عروسمان با نسکافه مسموم جان وی را گرفته باشد و از او شکایت دارم.
با توجه به این که تازه‌داماد در خانه‌اش در شهر ملارد مسموم شده بود، پرونده با توجه به نبود صلاحیت رسیدگی، به دادسرای ملارد ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها