پسر 18 ساله که به زور وارد دبیرستان دخترانه‌ای در جنوب تهران شده و قصد ربودن دختر مورد علاقه‌اش را داشت، بعد از فرار از مدرسه بازداشت شد. تیزهوشی دختران مدرسه باعث شد که پسر عاشق پیشه در اجرای سناریوی آدم‌ربایی‌اش ناکام بماند.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۴۲


به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر سوم بهمن امسال زنی با پلیس تهران تماس گرفت و برای بازداشت پسر 18 ساله که قصد ربودن دختر دانش‌آموزی را داشت کمک خواست. ماموران با حضور در مدرسه دخترانه در جنوب تهران و تحقیقات اولیه متوجه شدند پنج دختر دانش‌آموز در جدال با پسر آدم‌ربا آن دختر را نجات داده‌اند اما متهم فرار کرده است.
یکی از دختران دانش‌آموز به افسر تحقیق گفت: ساعت 11 و بعد از پایان زنگ تفریح، پسری به زور وارد مدرسه‌مان شد و دوان‌دوان از پله‌ها بالا رفت و با نزدیک شدن به دختری که همکلاسی‌مان بود، دست و کاپشن او را گرفت تا با خودش ببرد. جان دوستمان در خطر بود. من و چهار نفر دیگر از بچه‌ها به آن جوان حمله کرده و کتکش زدیم و توانستیم دوستمان را نجات دهیم. جوان آدم‌ربا هم فرار کرد.
این در حالی بود که دیگر دختران و مسؤولان مدرسه نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کردند. بازبینی فیلم دوربین مداربسته مدرسه نیز نحوه حمله به دختر دانش‌آموز، ربودن او و نجاتش را ثبت کرده بود که با گفته‌های شاهدان مطابقت داشت.
با تشکیل پرونده قضایی در شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با دستور بازپرس سهرابی تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای بازداشت آدم‌ربای فراری آغاز شد. در ادامه ماموران به تحقیق از دختر 17 ساله نجات‌یافته پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: دو سال پیش با آن پسر در اینستاگرام آشنا شده و با هم دوست شدیم. کم‌کم به هم علاقه‌مند شده و می‌خواستیم ازدواج کنیم. سربازی نرفته و کار و پولی نداشت به همین خاطر خانواده‌ها با این وصلت مخالف بودند. می‌ترسید من به اجبار خانواده‌ام با فرد دیگری ازدواج کنم.
وی افزود: چند هفته قبل از حادثه با او قهر کردم تا مرا فراموش کرده یا شرایطش را درست کند، اما بی‌فایده بود. او از چند نفر در دعوای خیابانی کتک خورده و فکر می‌کرد که من آنها را اجیر کرده‌ام. روز حادثه هم قصد ربودن مرا داشت که ناکام ماند.
متهم تحت تعقیب بود تا این‌که دو روز پیش در خانه‌شان در یکی از محله‌های جنوبی تهران بازداشت شد. پسر
18 ساله دیروز به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: قبول دارم اشتباه کردم و نباید دست به آدم‌ربایی می‌زدم که خودم و دیگران را به دردسر بیندازم. فکر می‌کردم که دختر دانش‌آموز به من خیانت کرده و با پسر دیگری دوست شده است. حتی یک بار مرا کتک زدند که فکر کردم کار او بوده و افرادی را اجیر کرده است.
وی افزود: روزحادثه به خانه‌مان می‌رفتم که دوستم را دیدم و مدعی شد دختر مورد علاقه‌ام با پسری دوست شده و با دستور او مرا در خیابان کتک زده‌اند. خیلی عصبانی شده بودم، به زور وارد مدرسه شدم و در راه پله‌ها او را دیدم و می‌خواستم به زور او را با خودم ببرم تا با دوستم روبه‌رو کنم.
پس از تحقیقات، برای پسر 18 ساله قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها