نایب‌رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری، در باره دلایل قطع همکاری با فدراسیون گفت: اختلاف سلیقه میان ما از آنجا پیش آمد که از یک جایی به بعد اهدافمان مشترک نبود. من می‌خواستم در همه اعزام‌ها بانوان باشند، اما سیاست‌های فدراسیون به این سمت رفت که چون بانوان مدال نمی‌آورند پس نباید در مسابقات حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۲۰



ریحانه طریقت که با ایسنا صحبت می‌کرد افزود: اصلا با چه هدفی اردوها تشکیل می‌شود وقتی اعزامی قرار نیست اتفاق بیفتد. فقط قرار است دورهمی دختران وزنه‌برداری تشکیل شود؟ حرفی که الان بین بچه‌ها وجود دارد این است که چیزی به اسم اعزام وجود ندارد و همه چیز سرکاری است.
وی با اشاره به نبود امکانات گفت: ما در اردوی تیم ملی 18-17 دختر دعوت می‌کنیم اما فقط چهار میله 15 کیلویی داریم. ست آموزشی برای نونهالان و نوجوانان نداریم. از طرفی الان ما دو سهمیه بانوان برای المپیک داریم و اما هنوز برنامه‌ای برای آن ریخته نشده است؛ در حالی که باید بعد از اولین مسابقات قهرمانی کشور برنامه ریزی می‌شد تا ما هم بتوانیم دختران را در گزینشی‌های المپیک شرکت دهیم و چرا در گزینشی‌های المپیک دختران را نمی‌برند؟ حضور دختران در المپیک چه اشکالی دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها