دور جدید جست‌وجوی تیم‌های امداد و نجات برای پیدا کردن سرنخ یا نشانه‌ای از هواپیمای مفقود شده حامل امیلیانو سالا نتیجه داد و لاشه این هواپیما که سه‌شنبه دو هفته پیش از صفحه رادار محو شده بود، زیر آب‌های کانال مانش پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۵۴


مهاجم آرژانتینی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از تیم نانت فرانسه به کاردیف پیوسته بود، در مسیر انتقال به ولز برای بازی در تیم جدید خود بود که هواپیمای او بر فراز کانال مانش از صفحه رادار محو شد و جست‌وجوی‌های دو سه روزه اولیه برای یافتن او ثمری نداشت و جست‌وجوها متوقف شد اما با شکل‌گیری یک جنبش اینترنتی از سوی بازیکنان و اهالی فوتبال و کمک نقدی آنها، عملیات جست‌وجو از هفته گذشته دوباره آغاز شد تا این‌که سرانجام یکشنبه شب لاشه هواپیمای شخصی کوچکی که حامل سالا بود، پیدا شد.
در واکنش به اعلام این خبر، هوراسیو سالا، پدر امیلیانو سالا به تلویزیون کرونیکای آرژانتین گفت: هنوز باورم نمی‌شود. رویایم این بود که یک روز هواپیمای امیلیانو پیدا شود. یک رویای بد. یک رویای کابوسی. نمی‌دانم چه باید بگویم. پدر سالا در ادامه گفت: «من هر روز با مسؤولان جست‌وجو در تماس بودم ولی برایم سخت بود که به آنها تلفن بزنم یا آنها با من تماس بگیرند. آنها آخرین بار به من گفتند که چندین روز از حادثه سپری شده و هیچ نشانه‌ای از امیلیانو یا هواپیما پیدا نشده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها