خبری کوتاه، اما تلخ و تکان‌دهنده غروب یکشنبه دل اهالی هنر و دوستداران آن را به درد آورد. خبر این بود: «پیام صابری درگذشت.» این بازیگر و گریمور سینما و تلویزیون ایران‌ در اوج ناباوری در 45‌سالگی و بر اثر ایست قلبی دار فانی را به سوی ابدیت ترک کرد. او همسر زیبا بروفه بود و این دو پس از سال‌ها زندگی مشترک،‌ چند ماهی است که صاحب فرزند شده بودند؛ پسری که ناگزیر باید بدون چشیدن طعم پدر، روزهای کودکی‌اش را به بزرگسالی پیوند دهد.
کد خبر: ۱۱۸۹۳۱۴

کارنامه پیام صابری
صابری کار چهره‌پردازی را با دستیاری در این حرفه در سریال «امام علی» به کارگردانی داوود میرباقری آغاز کرد و سال 73 با بازی در «خانه شلوغ» اثر علی شوقیان به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد و پس از آن در «شب روباه» ساخته همایون اسعدیان و سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم ایفای نقش کرد، سریالی که در آن نقش مقابل بروفه را بازی می‌کرد.
کاری که ناتمام ماند
این هنرمند مدتی بود که پا در عرصه‌ای جدید گذاشته و سریال‌سازی را تجربه می‌کرد. او در حال ساخت سریال «کوله‌پشتی» به سفارش مرکز استان‌ها بود؛ سریالی که ساختش از بهمن 96 آغاز شده و قرار است از یک شبکه سراسری و شبکه زاگرس روی آنتن برود. ساخت این مجموعه تنها دو روز پیش از اتمام فیلمبرداری آن با درگذشت ناگهانی کارگردان جوانش ناتمام ماند. سجاد قره‌گوزلو، بازیگر این مجموعه هم به یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: «مدتی است مشغول بازی درسریال کوله‌پشتی به کارگردانی پیام صابری به همراه آشا محرابی، محمد حاتمی و سوسن پرور هستیم. در واقع کوله‌پشتی اولین سریالی بود که صابری کارگردانی می‌کرد و فقط دو روز مانده بود تا کار به اتمام برسد که این اتفاق افتاد.» سریال ده قسمتی کوله‌پشتی به کارگردانی پیام صابری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی در چند لوکیشن در مناطق مختلف شهر کرمانشاه از جمله منطقه تاریخی و گردشگری طاق بستان، بیستون و بازار سنتی، کارگاه نان برنجی، خیابان بهار و دهکده المپیک در تهران تصویربرداری شده است و بازیگرانی چون فروغ قجابگلو، سجاد قره‌گوزلو، آشا محرابی،‌ محمد حاتمی،‌ سوسن پرور، مرتضی علی‌آبادی، سیروس میمنت، زهرا فراهانی و حافظ نبی‌زاده در آن ایفای نقش می‌کنند.
مراسم تشییع پیام صابری امروز برگزار می‌شود؛ جام‌جم برای روح او آرامش و برای بازماندگانش صبر آرزو می‌کند.

نوشین مجلسی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها