ساختمان دو طبقه قدیمی در بازار تهران فروریخت. تیم‌های امدادی آتش‌نشانی در محل حاضر شده و با عملیات آواربرداری به‌دنبال مصدومان احتمالی این حادثه هستند. به گفته اهالی این ساختمان شب‌ها محل استراحت افراد بی‌خانمان بود.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۶۱


جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به جام‌جم گفت: ساعت 16 و 30 دقیقه سه‌شنبه بیستم آذر امسال ریزش آوار ساختمان قدیمی در محدوده بازار تهران در سبزه‌میدان به آتش‌نشانی گزارش شد. آتش‌نشانان سه ایستگاه برای امدادرسانی در محل حاضر شدند. آنها با حضور در آنجا مشاهده کردند قسمتی به وسعت ۵۰ تا ۶۰ متر با دو طبقه بنای قدیمی به یکباره تخریب شده است. پس از حضور آتش‌نشانان در محل به ما اعلام شد که حدود شش نفر در ساختمان حضور داشتند و زیر آوار گرفتار شدند. با توجه به بافت محل حادثه امکان استفاده از لودر وجود نداشت و آتش‌نشانان با بیل و کلنگ جست‌وجو در محل را آغاز کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: حدود سه متر آوار در محل وجود داشت که همکاران پس از بررسی‌های اولیه با فردی زیر آوار روبه‌رو نشدند. در ادامه اهالی محل اعلام کردند که شب‌ها چند کارگر در این ساختمان می‌خوابیدند که تعدادشان دو، سه نفر است. به نظر می‌رسد آنها در ساعت ریزش آوار در ساختمان حضور نداشتند اما همکاران من تا پایان عملیات آوار برداری در آنجا حضور دارند تا مطمئن شوند فردی زیر آوار گرفتار نشده است.
پس از این حادثه تیمی از امدادگران اورژانس هم در محل حادثه حاضر شدند تا به مصدوم یا مصدومان احتمالی امداد رسانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها