متهم با قرص برنج،‌جان مرد معتاد را گرفت

زنی که دستور قتل همسر سابقش را داد

زن جوان زمانی که شوهر سابقش به خاطر ازدواج دوباره‌ مزاحم او و زندگی‌اش شده بود، دستور قتلش را صادر کرد. شوهر موقت این زن با قرص برنج سناریوی این جنایت را اجرا کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۳۰۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 صبح 16آبان امسال مرد راننده‌ای هنگام عبور از جاده چالوس، مشاهده کرد خودروی پژو 405 در حاشیه جاده در حالی توقف کرده که جسد مردی که لباس خانه به تن دارد، در صندلی عقب همراه یک بطری نوشیدنی افتاده است. او در تماس با پلیس خبر از کشف این جسد داد. در ادامه بهمن آبیار، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی کرج همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در آنجا حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد بیش از 9 ساعت از مرگ این مرد می‌گذرد‌. مدارک هویتی نشان می‌داد متعلق به مرد فوت شده به نام رضاست. جسد مرد و بطری که همراه او کشف شده بود، برای بررسی‌های لازم در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.
سپس، پرونده‌ای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی کرج تشکیل و با دستور قضایی تحقیقات آغاز شد‌. در این مرحله خانواده او شناسایی و با تحقیق از آنها معلوم شد او از همسرش جدا شده و اعتیاد دارد، اما هر از گاهی برای دیدن فرزندانش به خانه زن سابقش در مجیدیه تهران می‌رفته است باتوجه به این‌که جسد رضا در صندلی عقب با لباس خانه کشف شده بود، احتمال جنایت وجودداشت. سرانجام چند روز بعد پزشکی قانونی نظر داد؛ مرد میانسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج فوت شده است‌. با قوت گرفتن فرضیه قتل این مرد، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد‌. تحقیقات بعدی نشان داد چندی قبل، زن سابق مقتول به نام فرناز با مرد 36ساله که متاهل بوده و فرزند دارد و در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، عقد موقت کرده و شوهر سابقش که متوجه ماجرا شده با فرناز اختلاف پیدا کرده بود. زن سابق مقتول به عنوان تنها مظنون روز بیست و یکم آذر امسال بازداشت شد. او اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد، اما بعد از ساعاتی اعتراف کرد عامل قتل، شوهر موقت وی است.
زن 45 ساله به افسر تحقیق گفت: مقتول معتاد بود و پنج سال پیش سر همین موضوع از او جدا شدم. با تهدید‌های او دوبار به عقد موقتش در آمدم، اما بعداز مدتی به طور کامل از او جدا شدم او به بهانه دیدن بچه‌ها به خانه‌ام در رفت و آمد بود. من هم دو سال پیش با مردی آشنا شده و به عقد موقت او در آمدم. رضا پی به این موضوع برده و مدام می‌خواست از شوهر دومم به نام کامران جدا شوم و دوباره با او ازدواج کنم و مدام برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد. من نیز موضوع را به کامران گفتم و قرارشد او را از سر راه زندگی‌ام بردارد‌. شوهر موقتم مدتی بعد برای اجرای نقشه‌اش با رضا دوست شد و شب قبل از کشف جسد هم با او رفت و روز بعد به من خبر داد شوهر سابقم را کشته است.
با اعتراف وی، کامران عصر چهارشنبه در تهران بازداشت شد. او جنایت را انکار می‌کرد، اما در مواجهه حضوری با فرناز به قتل اعتراف کرد و گفت: من و این زن دو سال پیش با هم آشنا شده و عقد کرده بودیم. مدتی قبل متوجه شدم شوهر سابقش برای او ایجاد مزاحمت می‌کند . متهم به قتل گفت: تصمیم به قتل گرفتم و با مقتول دوست شدم و اعتمادش را جلب کردم. یک روز قبل از جنایت، به عطاری رفتم و 60هزارتومان پرداختم و قرص برنج تهیه کردم. آن شب سراغ مقتول رفتم. قرص‌های برنج را در بطری آب حل کرده و به جای قرص ترک اعتیاد به او دادم که بعد از نوشیدن آن فوت کرد. در جاده تهران ـ کرج بودم و نمی‌دانستم با جسد چه کنم، خودرو را که جسد در صندلی عقبش بود به جاده چالوس برده و رها کردم‌. بعد از بازگشت به تهران به همسر موقتم گفتم شوهر سابقش را کشتم. قرار بود بعداز مدتی به شهر دیگری برویم که هردو دستگیر شدیم. برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها