مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیروز با حضور اعضا تشکیل جلسه داد و آیت‌ا... جنتی ریاست این جلسه را به عهده داشت.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۴۵

به گزارش ایسنا، جنتی در این جلسه با اشاره به مشکلات ناشی از تورم و گرانی‌ کالاهای مورد نیاز مردم خواستار نظارت مؤثر دستگاه‌های مسؤول شد و افزود: انتظار بحق مردم رسیدگی جدی به وضعیت بازار است و در شرایط فعلی این موضوع می‌بایست به عنوان اولویت اصلی همه دستگاه‌ها مورد توجه جدی قرارگیرد.
وی همچنین موضوع برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی را وظیفه همه قوا دانست و ضمن تشکر از اقدامات قوه قضاییه در این خصوص گفت: مبارزه با فساد در هر سطحی و هر دستگاه و نهاد، وظیفه‌ای همگانی است اما برخورد، منحصر به دستگاه قضایی نیست و باید در همه قوا با شکل‌گیری هر نوع فساد برخورد مؤثر صورت پذیرد.
رضایی: مداوای آیت‌ا... شاهرودی در حال انجام است
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری دیروز خود در ارتباط با دلیل عدم حضور آیت‌ا... هاشمی شاهرودی رئیس مجمع در جلسات این نهاد اظهار کرد: حدود شش هفت ماه است شایعات زیادی درباره ایشان در فضای مجازی منتشر شده که تمام آنها را تکذیب می‌کنم.
وی با بیان این‌که ایشان در حال مداوا هستند افزود: چون در سطح مجمع آیت‌ا... موحدی کرمانی و جنتی را داریم جلسات را اداره می‌کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توصیه پزشک، ایشان باید در صحبت کردن مراعات کنند و ما هم به توصیه پزشک ایشان گوش دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها