با استقبال خردسالان از پخش دو فصل گذشته مجموعه انیمیشنی «سارا و اردک»، سری سوم این مجموعه در 36 قسمت در حال دوبله است تا بزودی در جدول پخش شبکه پویا قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۲۲

به گزارش جام‌جم، سحر چوبدار، مدیر دوبلاژ انیمیشن سارا و اردک با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در این عرصه با بیان این‌که تاکنون دو فصل از این مجموعه دوبله و از شبکه پویا پخش شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قسمت‌هایی از این مجموعه دوبله شده که قرار است پس از پایان کار، در فصل زمستان روی آنتن برود.
شهره روحی، صداپیشه شخصیت سارا، مانند دو فصل قبل به جای سارا صحبت می‌کند. او پیش از این هم در سریال «ماجراهای پوآرو» که از شبکه پویا پخش شد، صداپیشگی شخصیت «میبل وست» را بر عهده داشت.
داستان سارا و اردک مربوط به دختر بچه‌ای به نام ساراست که با اردک کوچکی، هر روز ماجراهای تازه‌ای را دنبال می‌کنند. آنها با موجودات اطرافشان صحبت و درباره موضوعات مختلف مطالعه می‌کنند و مطالب تازه یاد می‌گیرند.
مجموعه سارا و اردک با نام اصلی Sarah & Duck در سال 2013 نامزد دریافت جایزه هنرهای تلویزیونی و سینمایی آکادمیک بریتانیا (بفتا) و در سال 2014 موفق به کسب جایزه بفتا برای بهترین برنامه مخصوص خردسالان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها