اصلا اجازه بدهید ما چیزی نگوییم و فی‌البداهه برویم سر اصل خبر:‌ «هنرپیشه 28 ساله سنگاپوری حین آموزش نظامی دوران سربازی در نیوزیلند بر اثر جراحات شدید جان خود را از دست داد.»
کد خبر: ۱۱۸۷۵۲۷

نه خدا وکیلی داشتید؟! حالا شما مدام از سربازی سُر بخورید و لیسانسی که باید چهار ساله بگیرید را شونصد ترم طول بدهید و مدام هم دنبال عیب و ایراد توی خودتان بگردید که سربازی را بپیچانید و معاف شوید.
اگر هم فرآیند کشف عیب و ایرادها به جایی نرسید حداقل بتوانید خودتان را معاف از رزم کنید که
یک وقت خط و خشی روی بدن‌ مبارک نیفتد!
حالا برویم و ادامه خبر را بخوانیم و دسته‌جمعی با هم خجالت بکشیم و سر در جیب مراقبت فرو ببریم: آلُویسیوس پانگ هفته گذشته حین آموزشی خدمت سربازی‌اش در حال تعمیر تفنگ بزرگی به نام هوویتزر دچار حادثه شد. زمانی که لوله بسیار بزرگ این اسلحه - که به خاطر بزرگی با خودرو یدک‌می‌شود - روی او افتاد، دچار شکستگی شدید در چند قسمت از بدنش شد که برای جراحی به بیمارستانی منتقل گردید لیکن بر اثر شدت جراحات به کما رفت و در نتیجه این جراحات جان خود را از دست داد.»
حالا درست است که دوستان ما در خبرگزاری فارس جناب «هوویتزر» را که جان سرباز نگونبخت سنگاپوری را گرفته صرفا یک تفنگ بزرگ معرفی کرده‌اند، ولی بدانید و آگاه باشید که این تفنگ بزرگ صرفا یک تفنگ نیست و چیزی تو مایه‌های توپ‌های توپخانه است که دم و دستگاه بزرگ و سنگینی دارد. همین هم شده که افتادن لوله روی این بازیگر جوانمرگ، زرت استاد را قمصور کرده و با بلیت سریع‌السیر حضرت‌شان را راهی آن دنیا نموده.
جناب پانگ جوان برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جوان و شگفت‌انگیز» و «عشق بی‌انتها» به شهرت رسیده بود.
ایضا در چندین سریال معتبر و پربیننده تلویزیون سنگاپور شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کرده بود. وزیر دفاع سنگاپور هم که دیده دست و پا چلفتی بازی ارتش‌ کار دستش داده و یک چهره معروف را افقی کرده، یحتمل برای کاهش فشارهای رسانه‌ای و حفظ ظاهر، فی‌الفور خودش راسا و شخصا خبر زاقورات شدن هنرپیشه جوان را اعلام کرده و یک تیم پیگیری را هم مامور کرده که بروند تحقیق کنند و سیر تا پیاز ماجرا را در‌بیاورند. سنگاپور هم مثل ما دارای قانون خدمت سربازی اجباری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها