زوج معتاد، شیفته سرقت از دختران خردسال

: زن و شوهر صیغه ای که به بهانه پرسیدن نشانی ، دختران خردسال ورامینی را فریب می دادند و طلا و جواهرات آنها را به سرقت می بردند، دستگیر و در بازجویی های پلیسی به 40فقره سرقت مختلف اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۷

سرهنگ احمد قاسم خانی ، فرمانده انتظامی ورامین روز گذشته با اعلام خبر دستگیری زوجی که از کودکان سرقت می کردند به خبرنگار ما گفت: از چندی پیش ، شکایت های مشابهی از شهروندان قرچک و ورامین به مرکز پلیس ارجاع می شد که حکایت می کرد، زن و مردی با یک دستگاه موتورسیکلت در کوچه و خیابان های مختلف پرسه می زنند و به بهانه پرسیدن نشانی منزل ، دختران خردسال را فریب می دهند و طلا و جواهراتشان را به سرقت می برند.
به دنبال این ماجرا، تصاویر رایانه ای زن و مرد سارق به تمامی مراکز پلیس مخابره و جستجوی ویژه ماموران برای یافتن مخفیگاه آنها آغاز شد.
سرهنگ قاسم خانی ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که یازدهم آبان امسال زنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از حضور زن سارقی در یکی از خیابان های قرچک خبر داد.
به دنبال این تماس ، ماموران انتظامی بلافاصله به محل موردنظر اعزام و موفق به دستگیری زن سارق به نام کیمیا (21ساله) شدند.

سرقت از دختران خردسال با نشانی خیالی


با انتقال سارق 21 ساله به مرکز پلیس ، وی منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه حضوری با چند دختر خردسال مالباخته وقتی از سوی آنها شناسایی شد، قفل سکوت را شکست و به جرم خود با همدستی شوهر صیغه ای اش (احمد) اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی ورامین افزود: زن سارق در بازجویی های پلیسی اظهار کرد: من و شوهرم به مواد مخدر اعتیاد داشتیم و برای گذران زندگی مان تصمیم گرفتیم ، طلا و جواهرات دختران خردسال را به سرقت ببریم و با فروش آنها پول به دست بیاوریم ، بنابراین با موتورسیکلت شوهرم در ساعات خلوت روز در خیابان ها و کوچه های مختلف قرچک و ورامین می گشتیم و پس از شناسایی سوژه های خود به بهانه پرسیدن نشانی منزل یک فرد خیالی ، آنها را به انتهای کوچه یا خیابان می کشاندیم و با زور و تهدید، طلا و جواهراتشان را به سرقت می بردیم و اموال مسروقه را با قیمت پایین تر می فروختیم.

اعتراف زوج سارق به 40 فقره سرقت


به دنبال اظهارات زن سارق ، چند روز پیش مخفیگاه شوهر صیغه ای وی شناسایی و او دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس به همدستی با همسرش اعتراف کرد و گفت: من علاوه بر سرقتهایی که با همسرم در آن مشارکت داشتم ، با یکی از دوستانم به نام حمید به کف زنی ، کیف قاپی ، سرقت از مغازه و احشام و اخاذی از افراد در نقاط مختلف ورامین و پاکدشت نیز اقدام می کردیم.
بنابراین گزارش ، این زوج به 40 فقره سرقت مختلف اعتراف کردند و روز گذشته با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا تحقیقات تکمیلی از آنها صورت گیرد. جستجو برای یافتن همدست فراری آنها ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها