دو مستند تولیدی صدا و سیمای مرکز فارس، در دو رویداد فرهنگی تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱۶

به گزارش جام‌جم، مستند داستانی آن‌که دریا می‌رود تولید شبکه فارس به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی رضایی جایزه دوم پنجمین سوگواره از صفر تا سفر را به دست آورد.
این مستند روایتی از فرزند یک جانباز جنگ تحمیلی است که به خاطر شهادت پدر، تازه به وطن برگشته است، به وصیت پدر در ایام اربعین راهی کربلا می‌شود تا امانتی را به یک خانواده عراقی برساند... عزم فرزند در تحقق خواسته پدر، قرارگرفتن در مسیر پیاده‌روی اربعین و ماجراهای این سفر تماشایی است.
احمد حیدری تصویربرداری، شکرا... داموغ صدابرداری، محمدحسن خردل تدوین و صداگذاری، رضا جاویدی بازیگری و مرتضی رضایی نویسندگی این مستند را براساس داستانی از حبیب احمدزاده برعهده دارند.
مستند قاچاق سوخت که قبلا مورد تقدیر و تحسین مسؤولان کشور به‌ویژه رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفته بود از دیگر مستند‌های موفق این مرکز است که در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم عمار در تالار اندیشه حوزه تهران با حضور جمع کثیری از سینماگران و برنامه‌سازان پخش شد و به عنوان بهترین گزارش خبری در مراسم افتتاحیه اکران و سعید پرویزی به عنوان بهترین مستندساز خبری، فانوس جشنواره را کسب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها