اوسیانو کروز، مربی تیم‌ملی فوتبال در نخستین تمرین ملی‌پوشان پس از پیروزی پرگل مقابل یمن گفت: در درجه اول خوشحالیم که پس از بازی یمن مصدوم نداریم. به همین دلیل، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کردیم. یک گروه از بازیکنان در حال ریکاوری و بقیه در حال ادامه تمرینات هستند. پیروزی در بازی نخست با نتیجه ۵ بر صفر نتیجه خوبی برای ماست، اما مهم‌ترین مساله این است که تمرکزمان را برای بازی بعدی مقابل ویتنام حفظ کنیم و آماده آن دیدار باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۲۹

مربی تیم‌ملی درباره نظر رسانه‌های خارجی که پس از پیروزی پرگل تیم‌ملی مقابل یمن، ایران را شانس نخست قهرمانی در جام ملت‌ها می‌دانند، توضیح داد: فکر می‌کنم خیلی زود است راجع به قهرمانی صحبت کنیم. شما نمی‌توانید ساخت یک خانه را از سقف آغاز کرده بلکه ستون‌های آن را ابتدا باید پایه ریزی کنید. ستون‌های خانه ما، بازی‌های گروهی است. ما الان به بازی ویتنام و پس از آن به بازی عراق فکر می‌کنیم و می‌کوشیم خانه‌ای محکم در مرحله گروهی برای مردم ایران بنا کنیم.
اوسیانو در ادامه درباره ضعف بازیکنان در دادن پاس‌های نهایی به یکدیگر توضیح داد: من این سوال شما را با یک لبخند جواب می‌دهم. ما ۵ بر صفر یمن را شکست دادیم و فکر کنید اگر در دادن پاس‌های نهایی دقیق‌تر بودیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟ البته می‌دانیم نقاط ضعفی داریم و در هیچ بازی‌ای نمی‌توانیم مطلقا خوب باشیم و امروز روی نقاطی که باید بهتر باشیم، کار می‌کنیم. تلاش ما ادامه پیدا خواهد کرد تا بهتر شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها