یادتان هست که بزرگواران نشر آموزشی رفته بودند نزد علما و شکایت برده بودند که ای‌داد، ای بیداد آموزش و پرورش می‌خواهد مشق شب را حـــذف کنـــد؟ ایـــن اتفاق کلیـــــد ماجراهای متعددی را زد که هنوز هم ادامه دارند و از ســـوی رســـانه‌ها پیگیری می‌شـــوند. در تازه‌ترین مصاحبه‌هایی که مدیر انتشارات گاج -‌ آقای جوکار - با خبرگزاری مهر انجام داده، نکته‌های تازه‌ای هم خودنمایی می‌کنند و از اتفاقات عجیب دیگری خبر می‌دهند. ایشان گفته برخی دانشگاه‌ها وقتی رشته تازه‌ای راه می‌اندازند با ما حرف می‌زنند تا دانشجویان را به سمت انتخاب آنها هدایت کنیم!
کد خبر: ۱۱۸۲۲۹۲

ما که خیلی از این بخش ماجرا حیرت‌زده شدیم و رفتیم سراغ ماجرا و سبک و سنگینش کردیم. می‌توانید این گزارش را در صفحه 11 بخوانید و چند بعد دیگر ماجرا و البته تبعاتش را در ذهنتان بررسی و قضاوت کنید.
سرمایه‌گذاری‌های عرصه سینما هم این روزها همیشه موضوع مورد توجهی بوده است. این بار رفته ایم سراغ دو سرمایه‌گذار سینما و کارنامه فعالیت هایشان را بررسی می‌کنیم. محمدصادق رنجکشان و مهدی داوری دو سرمایه‌گذاری هستند که محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگ و هنر سراغشان رفتــــــــــــــــه و ســـــرمایــــه‌گذاری‌هــای میلیاردی‌شان را دستمایه نوشتن گزارش قرار داده است. می‌توانید این گزارش جذاب را در همین صفحه بخوانید.
جشنواره سینمایی عمار هم کار خود را آغاز کرده اســـــت. ایـــــن جشـــــنـواره مردمی سینما هر سال همین فصل برگزار می‌شود و حالا علاقه مندان زیادی هم دارد. خیلی‌ها برای شرکت در آن فیلم می‌سازند و خیلی هم مخاطب جدی آن هستند. همکاران ما هم در گروه سینما این جشنواره را دنبال می‌کنند و رویدادها و اتفاقات آن را برایتان می‌نویسند. این گزارش در صفحه 10 منتشر شده و می‌توانید با مطالعه آن شما هم راهی جشنواره شوید و به مخاطبان آن بپیوندید. این را هم یادآوری کنیم که تاریخ معاصر ایران و جهان، فتنه سال 88، بیداری اسلامی و جهانی، نقد درون‌گفتمانی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و ملت قهرمان موضوعات پربسامد این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار که در حال گذراندن نهمین دوره خود است، خواهند بود.
تب کریسمس هم ظاهرا خیلی‌ها را گرفته، آن‌قدرکه این تب به کوچه و خیابان و مراکز خرید رسیده و به‌قول امروزی‌ها تیپ جدیدی از لاکچری بازی و لاکچری بازها را ایجاد کرده است. در صفحه 12 سری زده‌ایم به این فضاها تا ببینید کریسمس که آغاز سال نوی میلادی و جشنی برای مسیحیان است، چگونه به فضای تازه‌ای برای خودنمایی برخی تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها