پسر عاشق‌پیشه زمانی که از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید، مقابل او با چاقو خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۷۵

به گزارش جامجم، ساعت 14 و 13 دقیقه یکشنبه چند نفر از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ در غرب تهران با شنیدن صدای فریاد دختر جوانی سراسیمه خود را به بوستانی در نزدیکی دانشگاه رساندند.

آنها مشاهده کردند که دختر دانشجویی وحشتزده است و در چند قدمی وی نیز پسر 20 سالهای که با دو ضربه چاقو زخمی شده، افتاده است. یکی از رهگذران با دیدن این صحنه با پلیس و اورژانس تماس گرفت. با وجود تلاش پزشکان، پسر زخمی به دلیل شدت خونریزی فوت کرد. همچنین ماموران در بررسی از محل حادثه چاقوی کوچکی که لکههای خون روی آن بود را کشف کردند. با گزارش مرگ او به محسن مدیروستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، دستور قضایی صادر و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ این پسر 20 ساله و هویت او آغاز شد .

ماموران با حضور در محل حادثه و تحقیقات اولیه از حاضران متوجه شدند پسر 20 ساله ابتدا مقابل دانشگاه آمده و بعد به زور دختر جوان را با خود به بوستانی در حوالی دانشگاه برده و در حال گفتوگو با وی بوده است.

در همین موقع میان آنها بگو مگو رخ داده و پسر جوان که بهشدت عصبانی بوده با چاقویی که همراه داشته مقابل چشمان دختر جوان دو ضربه به بدن خود میزند.

در جریان تحقیقات از دوستان دختر دانشجو معلوم شد که پسر جوان دلباخته این دختر بوده و تصمیم داشته با او ازدواج کند، اما دختر جوان به خواستگاری او پاسخ منفی داده است.

بازپرس جنایی برای تکمیل تحقیقات دستور تحقیق از دختر دانشجو را داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها