تردد کامیون‌ها به علت بارش برف وباران در گردنه تودار جاده سنندج - مریوان ممنوع شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۹۰
ممنوعیت تردد کامیونها درمحور سنندج -مریوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، فرمانده پلیس راه کُردستان گفت: تردد انواع کامیون و خودرو‌های کشنده در گردنه تودارملای جاده سنندج - مریوان به علت تداوم بارش برف و باران ممنوع است.

سرهنگ عیسی گوهری، اظهار داشت: هم اکنون بیشتر مسیر‌های ارتباطی در این استان شاهد بارش برف و باران است، ولی به علت تداوم بارش برف در گردنه تودارملا در جاده سنندج - مریوان تردد انواع خودرو‌های کشنده تا اطلاع ثانوی در این مسیر ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در تمام مسیر‌هایی منتهی به شهر‌های مریوان، بانه و دیواندره و همچنین گردنه‌های برفگیر استان شاهد بارش برف هستیم و وجود مه صبحگاهی نیز در برخی از این نقاط دید افقی رانندگان را به شدت کاهش داده است.

فرمانده پلیس راه کُردستان، افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها به ویژه در ارتفاعات همراه داشتن زنجیر چرخ لازمه تردد در مسیر‌های ارتباطی است و پلیس مانع از تردد رانندگانی می‌شود که فاقد زنجیر چرخ هستند.
بارش برف و باران از چهارشنبه هفته گذشته در استان آغاز شده و هواشناسی می‌گوید: فعالیت این سامانه بارشی امروز هم ادامه دارد و در مناطق غربی استان شدت بیشتری دارد.

از فردا، دوشنبه تا اواخر هفته جاری کاهش محسوس دما سبب وقوع یخبندان‌ شبانه و صبحگاهی در سطح استان می‌شود.

بنا بر اعلام هواشناسی، کولاک برف و مه‌گرفتگی در گردنه‌ها و نواحی سردسیر و مرتفع استان موجب کاهش دید افقی و اختلال در تردد می‌شود.

به دنبال این سامانه بارشی، روز دوشنبه تا اواخر هفته جاری کاهش محسوس دما سبب وقوع یخبندان‌ شبانه و صبحگاهی در سطح استان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها