بازیکنان تیم‌ملی و اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند دیگر مصاحبه نکنند. آنها حتی پیج خود را در اینستاگرام دی‌اکتیو کردند تا بگویند انگار دیگر وجود ندارند. این کار آنها یک دلیل مشخص دارد. بازیکنان می‌گویند اگر «تیم‌ملی ایران» هستند که باید مورد حمایت باشند و اگر نیستند و حمایت نمی‌شوند، بهتر است بدون این‌که کسی از آنها خبری داشته باشد، به جام ملت‌ها بروند، بازی کنند و برگردند. اگر این اتفاق بیفتد در آن صورت کسی هم حق ندارد بیاید و با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد!
کد خبر: ۱۱۷۶۳۲۹

بازیکنان تیمملی، هم از بعضی رسانهها گلایه دارند و هم از مسؤولان وزارت ورزش و در راس آنها وزیرورزش. بعد از جام جهانی وقتی تیم ملی اردوهای خود را برای جام ملتها آغاز کرد، بازیکنان مدام مصاحبه میکردند و از این میگفتند که امکانات ندارند. بعضی رسانهها این مصاحبهها را فرمایشی خواندند و تاکید کردند کارلوس کیروش به آنها گفته چنین حرفی بزنند. حتی کاریکاتوری منتشر شد که در آن کی روش به عنوان رهبر ارکستر ایستاده است. در واقع این کاریکاتور کنایهای بود به مصاحبههای فرمایشی بازیکنان. یکی از بازیکنان تیم ملی به خبرنگار ما گفت: «گفتیم امکانات نداریم مسخرهمان کردند.» ملیپوشها با دیدن این جو و همینطور بیتوجهی مسؤولان وزارت ورزش تصمیم گرفتند تمام راههای ارتباط با خود را ببندند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم وقتی دید عزم بازیکنان و کی روش برای این کارها جزم است، در تمرین روز دوشنبه ایران موافقت کرد تا این تصمیمشان عملی شود. به نظر میرسد با حربهای که کیروش و بازیکنان به کار گرفتهاند وزیر ورزش تحت فشار قرار گیرد و در یکی دو روز باقی مانده به اردوی تیم ملی برود. ایران تنها تا روز جمعه در ایران حضور دارد و پس از آن کشور را ترک میکند. یعنی اگر وزیر ورزش و دیگر مسؤولان بلندپایه وزارتخانه میخواهند به دیدار ملیپوشها بروند و ببینند درد آنها چیست، مدت کوتاهی زمان دارند. بعد از ترک ایران، تیم ملی تا جام ملتها دیگر اردویی در تهران نخواهد داشت و در واقع بازی باترینیداد پایان کار ملیپوشان در کشور است.

باید دید آیا وزیر ورزش با توجه به اتفاقات رخ داده به اردوی تیم ملی میرود یا اینکه لج میکند و مثل ماههای گذشته حتی یکبار هم به دیدار ملیپوشها نخواهد رفت؟ وزیر ورزش از زمانی که تیم ملی استارت خود را برای جام ملتها زده است، حتی تماسی هم با مسؤولان تیم ملی نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها