شکست ذوب آهن مقابل تراکتورسازی خیلی از معادلات را در اصفهان به هم ریخت. از روزی که این اتفاق افتاده شایعات یکی یکی به گوش می‌رسند. معمولا در ایران این رسم وجود دارد که هر اتفاقی قرار است بیفتد، ابتدا شایعه آن مطرح می‌شود و سپس اصل ماجرا اتفاق می‌افتد! بعد از شکست ذوب آهن مقابل تراکتورسازی، سعید آذری در رختکن رفتاری انجام داد که برای هواداران این تیم بوی خداحافظی می‌داد. او با همه دست داد و تلویحا وداع کرد تا کار از اینی که هست برای آنها سخت‌تر نشود. البته وداع آذری هنوز روی کاغذ نیامده است، اما شاید بزودی اتفاق‌هایی بیفتد.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۲۰

از ذوبآهن خبر میرسد اعضای هیات مدیره باشگاه در اندیشه این هستند که کادر فنی باشگاه خودشان را تغییر بدهند. ظاهرا آنها گزینههای خودشان را هم انتخاب کردهاند. علیرضا منصوریان، دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام. اولی و دومی بیکار هستند و با باشگاهی قرارداد ندارند. سومی اما سرمربیگری نساجیقائمشهر را به عهده دارد و در لیگ برتر روی نیمکت این تیم مینشیند. نتایج ضعیف امید نمازی با ذوبآهن، دلیل محکمی است برای مذاکره با مربی جدید و جذب کسی که بیاید و تیم را از بحران فعلی نجات بدهد. نمازی در مصاحبههای خود تأکید کرده چهار بازی دیگر فرصت دارد تا روی نیمکت ذوبآهن بنشیند و نتایج درخشانی کسب کند اما صبر مدیران ردهبالای باشگاه لبریز شده و همین بهترین بهانه است تا آنها با مربیان دیگر مذاکره کنند. جواد نکونام ابتدای فصل هم گزینه سرمربیگری در ذوبآهن بود اما قرارداد با نساجی، حضور او را در اصفهان منتفی کرد.

علیرضا منصوریان نیز بعد از ناکامی در استقلال، هنوز هدایت هیچ تیمی را بهعهده نگرفته و بعید نیست با ذوبآهن به توافق برسد و همراه این تیم به لیگ برتر برگردد. حضور منصوریان در ذوبآهن وقتی جدیتر میشود که بدانیم بخش اعظمی از بازیکنان این تیم، سابقه همکاری با سرمربی سابق استقلال و تیم امید را در کارنامه دارند. دراگان اسکوچیچ نیز آخرین بار در لیگ یک، روی نیمکت خونه به خونه نشست اما موفق نشد این تیم را به لیگ برتر برساند. باید دید چه سرنوشتی در انتظار ذوبآهن است. توافق با سرمربی جدید و حضور او مقابل پارسجنوبیجم یا ادامه همکاری با امید نمازی. فعلا که جمعبندی هیاتمدیره، انتخاب سرمربی جدید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها