رئیس اداره راهداری پلدختر گفت: بر اثر بارش شدید باران ریزش کوه در ۳ نقطه پلدختر گزارش شد ولی راه‌های ارتباطی شهرستان کامل باز و تردد در آنها برقرار است.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۵۳
ریزش کوه در برخی از محورهای پلدختر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،روح‌الله شریف‌زاده با اشاره به ریزش کوه در برخی از محورهای این شهرستان اظهار داشت: هم اکنون 4 اکیپ اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان پلدختر با خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات کامل در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال گشت‌زنی هستند.

وی با بیان اینکه براثر بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان پلدختر ریزش‌هایی در محورهای بعد پل تاریخی، روستای افرینه و مسیر امامزاده محمد در محور معمولان رخ داده است، افزود: این ریزش‌ها با ماشین‌آلات گریدر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر از سطح جاده‌ها جمع‌آوری شده است و هم اکنون نیروی‌های اداره راهداری در جاده‌های شهرستان حضور فعالی دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر با تأکید بر اینکه تمام محورهای این شهرستان باز است و هیچ محوری در شهرستان پلدختر مسدود نیست، عنوان کرد: هم اکنون تردد در محورهای اصلی و فرعی برقرار است و چهار اکیپ راهداری در محورهای پل زال، طولکش، پلدختر به دره شهر و جاده سراسری پلدختر به خرم‌آباد حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها