استقلال تهران فصل را بد شروع کرده و برای سومین سال متوالی در همان ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست می‌دهد. این مورد دو بار با منصوریان اتفاق افتاد. وقتی شفر سال گذشته به استقلال ملحق شد و توانست تیم قدرتمندی بسازد، همه مطمئن بودند امسال دیگر اتفاقات دو سال گذشته تکرار نمی‌شود و آبی‌ها با قدرت تمام امتیازهای ابتدایی را جمع می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۴۳

بازیکنان هم از قهرمانی استقلال حرف میزدند و خلاصه روی کاغذ به نظر میرسید شرایط خوب است، ولی در ادامه اتفاقات دیگری افتاد. استقلال حالا در ده مسابقه تنها 14 امتیاز به دست آورده و 12 امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد. این یعنی استقلال تا حد زیادی شانس قهرمانی را از دست داده است. تازه پرسپولیس و سپاهان هم در کنار پدیده هستند و به نظر میرسد این سه تیم تکلیف قهرمان را مشخص کنند. در این بین آبیها جام حذفی را هم از دست دادهاند. امیرحسین فتحی، سرپرست استقلال اما شدیدا حامی وینفرد شفر است و اعتقاد دارد حفظ او بهترین تصمیم است. او در این باره به جامجم میگوید: اتفاقی نیفتاده که شفر را برکنار کنیم. تیم تغییرات داشته و ما و هواداران به این مساله آگاهیم. در حال حاضر بهترین گزینه برای استقلال خود شفر است و شک ندارم که میتوانیم از این وضعیت خارج شویم. آقای شفر از تیم شناخت خوبی دارد و کارش را بلد است. متاسفانه بازی با سایپا را باختیم و خود ما هم توقع نداشتیم. قطعا تیم شرایط بهتری به دست میآورد. باید قبول کرد که چون تغییرات زیاد بوده باید به بازیکنان زمان داد. در ضمن نیم فصل هم میتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و تیم قدرتمندتر شود.

فتحی اعتقاد دارد استقلال قدرت میگیرد و از این بابت مطمئن است: بله، دقیقا همینطور است. شک نکنید نیمفصل دوم استقلال قدرت میگیرد و میتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. بازیکنان هم انگیزه لازم را دارند تا جبران کنند. وضعیت استقلال تغییر میکند. من این قول را به هواداران میدهم.

آیا ممکن است استقلال یک مربی دیگر به کادر فنی اضافه کند؟ سرپرست آبیها پاسخ میدهد: نه بنایی برای این کار وجود ندارد. در ضمن این سرمربی تیم است که درباره مسائل فنی و کادر فنی تصمیم میگیرد نه ما. ایشان هر زمان تشخیص دهد فردی اضافه شود، اسمش را به ما میگوید و باشگاه هم در این زمینه مذاکره میکند. تا این لحظه اما بحثی نداشتهایم و طبیعتا قرار نیست کسی به کادر فنی اضافه شود، مگر اینکه خود آقای شفر چنین درخواستی داشته باشد.

نامجو مطلق به کادر شفر اضافه نمیشود

شکست استقلال مقابل سایپا کم شایعه برای این تیم درست نکرد. یکی از خبرها این بود که بزودی یکی از اعضای کمیته فنی دستیار وینفرد شفر میشود. حتی نام او هم اعلام شد؛ مجید نامجو مطلق. اما سایت رسمی باشگاه دیروز این خبر را تکذیب کرد و نوشت: برخلاف اخبار منتشر شده، در حال حاضر قرار نیست هیچ دستیاری به کادر فنی استقلال اضافه شود. شایعاتی هم که در این خصوص در برخی رسانهها و فضای مجازی منتشر شده، به هیچ وجه صحت ندارد و کاملا تکذیب میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها