تحقیقات پلیس برای یافتن دختر جوان که شش ماه قبل در جاده پرند ناپدید شده، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خودروی او در حالی که لکه‌های خون روی صندلی آن بوده، از سوی پلیس پیدا شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۹۱

به گزارش جامجم، سیامین روز اردیبهشت امسال خانوادهای با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن دختر 35 سالهشان خبر دادند.

با دستور بازپرس سهرابی، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در این مرحله ماموران به تحقیق از خانواده دختر گمشده پرداختند.

برادر او به افسر تحقیق گفت: نازنین 35ساله و کارمند یک شرکت خصوصی در شمال تهران بود. او خودروی پژو 207 داشت و با آن از خانهمان خارج شد. همان روز که ناپدید شد با وی تلفنی تماس گرفتم که گفت برای انجام کاری مربوط به شرکت، بیرون آمده و بعد از پایان کارش به خانه میآید. بعد از آن هر چه منتظر خواهرم شدیم خبری از او نشد و تلفن همراهش خاموش بود. به ماجرا مشکوک شدم و در تماس با شرکت پی بردم که او آنجا را ترک کرده و دیگر به آنجا بازنگشته و خبری از وی ندارند.

با این شکایت، ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تصویر دختر جوان و مشخصات خودروی او را در اختیار گشتهای انتظامی قراردادند تا پس از مشاهده خودرو، آن را متوقف کنند. ماموران در مرحله بعدی به تحقیق از همکاران نازنین پرداختند که معلوم شد او آن روز قرار بوده نامه اداری مربوط به شرکت را به یکی از ادارات دولتی در شهر پرند ببرد و به آنجا تحویل دهد. اما زمانی که با آن شرکت تماس گرفتهاند، مشخص شد که او به آنجا نرفته و نامهای تحویل آن اداره نشده است. با توجه به ناپدید شدن مشکوک این دختر، تحقیقات گستردهای برای یافتن او آغاز شد. این در حالی بود که با دستور قضایی قرار شد که دوربینهای مداربسته محلهایی که دختر جوان از آنجا با خودرویش عبور کرده ازسوی پلیس مورد بررسی قرار گیرد که معلوم شد آخرین بار دوربینها تصویر خودروی او را زمانی ثبت کردهاند که از عوارضی تهران - ساوه عبور کرده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان یابند که او به سمت اداره مورد نظر در پرند در حرکت بوده که ناپدید شده است.

دو روز بعد از ماجرای گمشدن دختر جوان، ماموران از طریق پلیس غرب استان تهران با خبر شدند که خودروی پژو 207 نازنین، در سه راهی آدران بدون سرنشین رها شده و درهای آن قفل است. با هماهنگی قضایی این خودرو به پارکینگ پلیس تهران منتقل شد. بعد از گشوده شدن درهای خودرو، ماموران به بررسی وسایل داخل آن پرداختندکه مشخص شد لکههای خونی روی صندلی خودرو وجود دارد و نشان میداد این لکههای خون چند بار شسته شده و بخوبی نمیتوان اعلام کرد که متعلق به دختر گمشده است یا نه.

با گذشت شش ماه از این ماجرا و پیدا نشدن دختر جوان، ماموران ردپای سه مرد جوان را در این پرونده یافتند که از گوشی تلفن همراه نازنین استفاده کرده بودند. آنها چند روز پیش بازداشت شده و در بازجوییهای پلیسی مدعی شدند که گوشی را دست به دست خریدهاند و از آن استفاده کرده و از سرنوشت صاحب آن خبری ندارند.

با درخواست بازپرس پرونده، تصویر او در روزنامه چاپ میشود تا اگر افرادی اطلاعاتی از سرنوشت نازنین دارند موضوع را به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با شماره تلفن 51055511 خبر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها