نیکی کریمی برای راه‌اندازی یک مرکز فرهنگی هنری ثابت و یک مرکز سیار ویژه کودکان در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۰۷

به گزارش جامجم، بر اساس تفاهمنامهای، یک کتابخانه سیار و یکباب ساختمان برای فعالیتهای کانون، از سوی این چهره سینمایی و از محل کمکهای مردمی که در جریان زلزله کرمانشاه در اختیار این چهره هنری قرار گرفته بود، به کانون واگذار میشود تا کودکان و نوجوانان ساکن شهر سرپل ذهاب و روستاهای مناطق زلزلهزده از خدمات فرهنگی و هنری استفاده کنند.

کانون براساس این تفاهمنامه قرار است با تجهیز هر دو مرکز سیار و ثابت با استفاده از امکانات و اعتبارات کانون استان کرمانشاه و ظرفیت مربیان فرهنگی به انجام فعالیتهای فرهنگی، هنری و آموزشی در مسیر اهداف و رسالتهایش در این مراکز اقدام کند.

این همکاری قرار است از همین ماه با هدف حمایت از فعالیتهای فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان آسیبدیده در مناطق زلزلهزده آغاز شود.

کانون پس از زلزله استان کرمانشاه برنامههایی را برای کاهش آسیبهای روحی کودکان و نوجوانان ساکن این مناطق در قالب طرح امداد فرهنگی اجرا کرد که این فعالیتها همچنان در آن مناطق ادامه دارد و همکاری چهرههای نام آشنای فرهنگی و هنری باعث گسترش این نوع فعالیتها در مناطق آسیبدیده خواهد شد. این در حالی است که مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سرپلذهاب در جریان زلزله سال 1396 دچار آسیبهای جدی شد و براساس این تفاهمنامه تا آمادهشدن مرکز جدید کانون، فعالیتهای این مجموعه در ساختمانی که به همت نیکی کریمی آمادهسازی شده، انجام خواهد شد. کانون در نظر دارد در همان محل سابق کانون سر پل ذهاب بنای جدیدی احداث کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها