خواستگار شکست خورده که برای انتقام ماشین دختر مورد علاقه‌اش را به آتش کشیده بود، با بررسی دوربین‌های مداربسته شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۵۲

به گزارش جامجم، ساعت19 بیست و ششم شهریور امسال آتش گرفتن خودرویی در خیابان چهارباغ به پلیس و آتشنشانی گزارش شد. کارشناسان آتشنشانی پس از اطفای حریق، اعلام کردند آتشسوزی عمدی بوده است.

شاکی پرونده که زن 35 سالهای است در تحقیقات گفت: با کسی اختلاف مالی یا شخصی ندارم و نمیدانم با چه انگیزهای این کار را کردهاند.

کارآگاهان با بررسی دوربینهای مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند که دو مرد جوان با نزدیک شدن به خودروی شاکی آن را به آتش کشیده و سریع از محل دور شده بودند.

با بهدست آمدن تصاویر مستند از لحظه آتش زدن خودرو، شاکی تصویر دو متهم را مشاهده کرد و یکی از آنها را به نام اسماعیل شناسایی کرد و گفت: اسماعیل از بستگان ماست. چند سال پیش از من درخواست ازدواج کرد اما بهخاطر شناختی که از اخلاق وی داشتم و در میان بستگان به عنوان جوانی بداخلاق شناخته شده بود، با پیشنهاد ازدواج او مخالفت کردم اما به هیچ عنوان فکر نمیکردم پس از گذشت چند سال اقدام به آتش زدن خودروی من کند.

اسماعیل در کرج شناسایی و 22 مهر امسال دستگیر شد. متهم ابتدا منکر جرم شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: برای انتقام از شاکی، همراه یکی از دوستانم به نام سیامک به مقابل خانه دختر مورد علاقهام رفتیم و ماشین او را به آتش کشیدیم.

با این اعترافات، سیامک هم دستگیر شد و به جرایم خود اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با تکمیل پرونده، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها