تیره‌روزی‌های رئال در نبود زیدان و رونالدو خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، شروع شد. تیم لوپتگی این روزها با معضلی به نام گلزنی رو‌به‌رو شده و در کنار آن باید به نتایج بد تیمی نیز اشاره کرد. حالا با انجام دیدار هفته هشتم، تیم یولن لوپتگی یک رکورد منفی دیگر را به خود اختصاص داد. آنها بازی خود در زمین آلاوس را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند تا بعد از 87 سال طعم شکست در خانه این حریف را بچشند.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۳۹

از سوی دیگر، با کسب این نتیجه بدترین رکورد گلزنی رئال از سال ۱۹۵۸ به ثبت رسید. اکنون نزدیک به هفت ساعت است که شاگردان لوپتگی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بودند. سفیدپوشان پس از گلزنی برابر اسپانیول نتوانستند دروازه سویا، اتلتیکومادرید، زسکا مسکو و آلاوس را باز کنند. آخرین گل مادرید ۶ ساعت و ۴۹ دقیقه پیش به ثمر رسید. لوپتگی پس از داربی مادرید و شکست یک بر صفر مقابل زسکا مسکو گفت: مهمتر از همه، ایجاد موقعیت است. گلها فرا خواهند رسید. آنهایی که با تاریخ رئال آشنایی بیشتری دارند، بعد از ناکامی دوباره مهاجمان این تیم در گلزنی به موارد مشابه قبلی اشاره کردند که سرنوشت خوبی برای سرمربیان رقم نخورد.

لوپتگی سومین سرمربی تاریخ رئال مادرید است که تیمش 4 بازی متوالی نمیتواند گل بزند. سال 1982 هم رئالیها با هدایت ووژادین بوسکوف 4 بازی متوالی گل نزدند و او 11 روز پس از آخرین بازی بدون گل تیمش اخراج شد. رئال مادرید تحت هدایت آمانسیو هم در سال 1985 این ناکامی را تجربه کرد و این منجر به اخراج وی شد. همزمان با شنیده شدن این موضوعات، کاپیتان رئال با این مساله بشدت مخالفت کرد. به گزارش آس، سرخیو راموس در همین زمینه گفت: گاهی اوقات تغییرات به نفع تیم پیش میرود و برخی از اوقات این چنین نیست. با این حال صحبت از تغییر سرمربی خیلی زود است و بازیکنان هیچ نقشی در آن ندارند.

خود لوپتگی هم در مورد نگرانی از دست دادن جایگاهش گفت: ما سرمربیان ممکن است در چنین شرایطی قرار بگیریم اما به آن فکر نمیکنیم. میدانیم در وضعیت خوبی قرار نداریم؛ باید شرایط خود را بهتر کنیم و برای دستیابی دوباره به روند پیروزیهایمان با آرامش پیش برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها