فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به وسعت و گسترش فضای مجازی و افزایش تخلفات آن، گفت: لرستان در حوزه برخورد با تخلفات مجازی کشف ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم و با افرادی‌که به‌دنبال سوءاستفاده از فضا هستند به‌شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۷۷
دستگیری بیش‌از 6000 قاچاقچی و معتاد متجاهر/ پاک‌سازی ۵۰ نقطه آلوده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهارکرد: استان لرستان در حوزه کشف اجسام سرقتی در کشور رتبه اول را داراست، بیش‌از ۹۲ درصد از اقلام سرقتی در استان طی سال گذشته کشف شده است.

وی با اشاره به این‌که برای پیشگیری جرائم باید امکانات پلیس را در حوزه پیشگیری افزایش داد، افزود: در همین راستا بیش‌از ۳۵ درصد از ناوگان حمل و نقل کلانتری و پاسگاه‌های استان نوسازی شده و برای مدیریت بحران‌های اجتماعی نیز با برگزاری کلاس‌های توجیهی آستانه صبر نیروهای برگزار شد.

مهدیان‌نسب، به رویکرد توام با اقتدار نیروی انتظامی لرستان اشاره کرد و گفت: تمامی اولویت‌های این نیرو برای ایجاد امنیت در جامعه رصد شده است و علاوه‌بر آن به‌دنبال ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی میان کارکنان این نیرو برای مقابله با جنگ روانی دشمن هستیم.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مجموعه نیروی انتظامی طرح تحول این اماکن را اجرا کرد و خوشبختانه در لرستان با اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته توان عملیاتی این یگان‌ها افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با اشاره به این‌که امروزه حوزه فضای مجازی گستردگی فراوانی در میان مردم دارد، اضافه کرد: در حوزه برخورد با تخلفات مجازی کشف ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم وبا افرادی‌که به‌دنبال سوءاستفاده از فضا هستند به‌شدت برخورد خواهد شد.

مهدیان‌نسب به دستگیری بیش‌از شش هزار قاچاقچی، معتاد متجاهر و خرده‌فروش در راستای پاک‌سازی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در استان اشاره کرد و با ذکر این مطلب که ۵۰ نقطه آلوده در سطح استان پاک‌سازی شده است، تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال شاهد کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در استان بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها