متهمان پرونده حمله به مامور راهور در دشت ارژن طی دو جلسه در دادگاه کیفری شیراز محاکمه شدند.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۲۸

به گزارش جامجم، اوایل شهریور امسال انتشار فیلم کتکزدن مامور راهور توسط مرد خشمگینی در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم مرد عصبانی در حالی که سروان راهور را کتک میزد، میگوید: نمیدانی یک میلیارد چقدره؟

در صحنه درگیری یک دستگاه لندکروز نیز چپ کرده بود که به نظر میرسید راننده آن به سمت مامور پلیس حمله کرده است. سروان علیرضا رئیسی، ماموری که در این ماجرا مورد حمله قرار گرفت، در تشریح ماجرا میگوید: در محدوده دشت ارژن در محور کازرون -شیراز مشغول امدادرسانی به خودروی پژو 206 بودم که ناگهان
گردوخاک شدیدی در آن قسمت جاده بلند شد که نشان از وقوع حادثه رانندگی میداد.

وی ادامه داد: برای بررسی موضوع خود را به محل حادثه رساندم. یک دستگاه خودروی لندکروز از جاده منحرف و واژگون شده بود. پس از بررسی صحنه تصادف در حال یادداشت اطلاعات خودروی مورد نظر و ترسیم کروکی بودم که ناگهان فردی بدون دلیل با ایجاد درگیری و هتاکی، مرا مورد ضربوشتم قرار داد. به دلیل شدت آسیبدیدگی مرا برای مداوا به بیمارستانی در شیراز انتقال دادند که راننده و سرنشین خودروی لندکروز تا بیمارستان نیز آمدند و مدام میگفتند؛ «کفش من سه میلیون قیمت دارد»، «من ماشین یک میلیاردی سوار میشم» و «تو هیچ کاری نمیتوانی بکنی». آنها قصد ادامه درگیری با مرا داشتند که با دخالت حراست بیمارستان فرار کردند.

پس از این ماجرا، با دستور دادستان شیراز پروندهای تشکیل شد و با تحقیقات پلیسی سه متهم در این رابطه دستگیر شدند که طی چند مرحله با مامور راهور درگیر شده بودند. با تکمیل تحقیقات در دادسرا برای متهمان کیفرخواست صادر و پرونده به دو دادگاه کیفری ارسال شد. هفته گذشته جلسه محاکمه افرادی که در مرحله دوم با مامور پلیس درگیر شده بودند، برگزار شد. روز شنبه نیز متهم اصلی در شعبه 101 دادگاه کیفری2 شیراز محاکمه شد. در این جلسه سروان رئیسی جزئیات حادثه را تشریح و شکایت خود را مطرح کرد. سپس متهم که از زندان به دادگاه منتقل شده بود به دفاع پرداخت و مدعی شد در آن لحظه جنون به او دست داده و به سمت مامور حمله کرده بود.

پس از دفاعیات متهم، قاضی برای تصمیم گیری وارد شور شد.

سخنگوی ناجا دیروز در نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: برای حادثه دشت ارژن حکم خوبی در دفاع از مامور پلیس صادر شده که جزئیات آن اطلاعرسانی خواهد شد.

این در حالی است که یک مقام آگاه به خبرنگار جامجم گفت: قاضی دادگاه هنوز حکم پرونده را صادر نکرده و پرونده را برای رفع نقصی بازگردانده تا پس از آن رای را صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها