گمانه‌زنی‌ها درباره تصمیمات تازه الاهلی

شایعه بازگشت امید ابراهیمی واقعی است؟!

امید ابراهیمی هافبک دفاعی سابق استقلال، در نقل و انتقالات تابستانی و بعد از جام جهانی عازم فوتبال قطر شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۷۴

او چند سال در آستانه انتقال به این کشور بود اما هر بار که به قطر می‌رفت موفق نمی‌شد قرارداد ببندد. امسال سرانجام این اتفاق افتاد چراکه مدیران سابق استقلال هم خیلی دیر به یاد تمدید قرارداد با این بازیکن افتادند.

ابراهیمی بعد از جام جهانی سریعا باب مذاکره با مسؤولان الاهلی را باز کرد در حالی که پندار توفیقی معاون سابق باشگاه مدام می‌گفت نگرانی بابت ماندن امید ندارند و این بازیکن حتی گفته خودش دوست دارد بماند! در پایان این استقلال بود که ابراهیمی را از دست داد و او سر از الاهلی در آورد.

امسال اما با وجود خرید امید، شرایط این باشگاه قطری در لیگ مناسب نبوده است و از 7 مسابقه تنها 6 امتیاز به دست آورده است. هفته گذشته بود که رئیس باشگاه الاهلی مصاحبه‌ای کرد و گفت برای تقویت تیم لژیونرهای جدیدی جذب خواهند کرد.

رسانه‌های ایران این مصاحبه را تهدید به اخراج امید ابراهیمی و خانزاده قلمداد کردند. خیلی زود هم خبر رسید باشگاه استقلال در تلاش است تا نیم فصل بتواند امید را دوباره برگرداند تا او دوباره رهبر میانه میدان آبی‌ها شود.

نزدیکان ابراهیمی اما می‌گویند او به استقلال بازنمی‌گردد چراکه باشگاه الاهلی نمی‌تواند به سادگی او را کنار بگذارد. این فرد نزدیک به امید توضیح می‌دهد: «منظور از آن مصاحبه امید نبوده چراکه باشگاه اتفاقا از عملکرد او راضی است. ابراهیمی در هر مسابقه‌ای که برای الاهلی به میدان رفته، جزو بهترین بازیکنان تیم بوده است. به همین خاطر او قرار نیست از الاهلی جدا شود. اگر هم یک درصد باشگاه بخواهد کاری کند، نمی‌تواند چون قرارداد امید سفت و سخت بسته شده و نمی‌توانند بسادگی او را کنار بگذارند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها