مردی که دختر 14 ساله‌ای را در ارتفاعات کوی فراز به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده بود، در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد .
کد خبر: ۱۱۶۷۰۵۱

به گزارش جامجم، بیستم فروردین 93 دختر14 سالهای برای رفتن به مدرسه از خانهشان در یکی از محلههای شهر تهران خارج شد و دیگر بازنگشت. خانوادهاش با حضور در دادسرای جنایی تهران گمشدن او را خبر دادند. در حالی که پلیس در جستوجوی این دختر گمشده بود، چند روز بعد یک تیم کوهنوردی که به ارتفاعات کوی فراز رفته بود، با جسد سوخته دختری در یک کانکس قدیمی در آنجا روبهروشدند و به پلیس اطلاع دادند. ماموران در آنجا حاضر شده و با یافتن جسد سوخته آن را با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند. در ادامه با بررسی پرونده دختران ناپدید شده مشخص شد این جسد متعلق به دختر 14ساله است. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد دختر نوجوان از اسفند سال 92 با مردی 27 ساله آشنا شده و مدتی با او دوست بوده است. این مرد بهعنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بعداز چهارماه شناسایی و بازداشت شد. متهم بعد از بازسازی صحنه قتل، در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. کاظم به قاضی دادگاه گفت: پیش از عید بهطور اتفاقی با مقتول که دختر 14ساله ای بود در یکی از محلههای تهران آشنا شدم. من یکسال بود شیشه مصرف میکردم. من متاهل بودم و او این موضوع را نمیدانست. روز حادثه همراه او به محل قتل رفتیم و از او خواستم برای همیشه به این ارتباط پایان دهیم. اما او حاضر به این جدایی نبود و میگفت به من علاقه دارد. عصبانی شدم. قطعه سنگی را برداشته و چند ضربه به سر او زدم. بعد هم جسدش را آتش زدم.

قضات دادگاه برای کاظم به اتهام قتل عمدی، مجازات قصاص و به دلیل جنایت بر میت دیه تعیین کردند. درادمه حکم مجازات از سوی قضات شعبه چهارم دیوانعالی کشور تایید و برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. با گذشت بیش از چهار سال از این جنایت؛ مرد زندانی در زندان رجاییشهر کرج پای چوبه دار رفت و اعدام شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها