با وجود تعداد زیاد شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای آژانس های گردشگری بسیار ضروری است.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۹۲
سوالاتی که باید از شرکت طراح وب سایتتان بپرسید!

در اینجا لیستی از سوالاتی که شما بهتر است برای انتخاب شرکت برای طراحی وب سایتتان بپرسید را آورده ایم.

آیا می توانید نمونه هایی از وب سایت هایی که شرکت شما طراحی کرده را ارائه دهید؟
بخش مهمی که به شما کمک میکند تا در مورد یک شرکت طراحی سایت قضاوت کنید و از کیفیت کار آنها مطمئن شوید، دیدن نمونه کارهایی است که آن شرکت در گذشته برای افراد مختلف انجام داده است.
هر شرکت طراحی سایت با توجه به میزان سابقه عملی خود چندین پروژه انجام شده دارد پس حق شماست که قبل از سفارش از آن شرکت بخواهید تا نمونه کارهای گذشته خود را به شما نشان دهد. با این روش میتوانید به سطح کیفی پروژه های شرکت و امکانات سایت آژانس مسافرتی طراحی شده توسط آنان پی ببرید.

نگاه به سبک طراحی این سایت ها به شما کمک خواهد کرد تنوع طراحی این شرکت را ارزیابی کنید. همچنین به عملکرد سایتها توجه کنید، آیا ناوبری آن آسان است، آیا طراحی¬ها امروزی و مدرن هستند و چه میزان این طراحی با سبک کسب و کار شما سازگار است

رزومه و سابقه شرکت خود را در حوزه طراحی وب سایت ارائه دهید

اعتبار و سابقه ارائه خدمات برای یک شرکت طراحی سایت فروش بلیط هواپیما یا طراحی سایت آژانس هواپیمایی سایت بسیار مهم است. هر چه شرکت طراحی سایت قدیمی تر و با سابقه تر باشد طبیعتا تجربه بیشتری در ارائه خدمات و برخورد با مشتری دارد. یک شرکت طراحی سایت با سابقه، هزاران نمونه کار دارد که به شما نشان دهد که شما با یک تحقیق ساده میتوانید از کیفیت خدمات آن مطمئن شوید.

اما شرکت های نوپا هنوز راه زیادی برای رفتن دارند و ممکن است از روی بی تجربگی نتوانند با مشتری برخورد مناسب داشته باشند و سرویس مناسبی به او ارائه کنند.

آیا نمونه یا مثالی دارید که نشان دهد طراحی وب سایت شما چه میزان برای یک کسب و کار مفید بوده است؟

درمورد ارائه مثال ها و نمونه هایی از این قبیل بپرسید. این مطالعات موردی باید نتایج خاصی همچون افزایش فروش آنلاین با یک درصد معین، افزایش مشتریان به میزان مناسب یا افزایش نرخ تبدیل با یک درصد معینی در یک دوره زمانی را ارائه دهند.

آیا قبل از تصمیم گیری برای طراحی خود، وب سایت فعلی من را بررسی خواهید کرد و عملکرد آن را تجزیه و تحلیل می کنید؟

اگر شما یک وب سایت موجود با تمام وب سرویس های موجود از جمله وب سرویس آمادئوس و وب سرویس گابریل را بر روی سایت خود داشته باشید یعنی شما محصول کاملی دارید. ممکن است تمام صفحات نیاز به طراحی مجدد نداشته باشند. دریابید آیا این شرکت طراحی، برنامه ای برای تجزیه و تحلیل معیارهای سایت فعلی شما دارد تا نقاط قوت و ضعف آن را قبل از پیاده سازی هرگونه تغییرات طراحی، ارزیابی کند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی من چه میزان هزینه دارد؟

بخش مهمی از یک پروژه طراحی سایت گردشگری قیمت تمام شده آن است. یک شرکت معتبر جزییات قیمت نهایی پروژه را در اختیار شما قرار میدهد و به شما میگوید اضافه کردن هر بخش جدیدی به پروژه چه میزان به هزینه های شما اضافه میکند و همچنین قبل از شروع پروژه باید بدانید که :

روش پرداخت هزینه نهایی پروژه طراحی سایت چگونه است؟
آیا پرداخت ها فقط به صورت نقدی است یا پرداخت شرایطی هم امکان پذیر است؟
چه میزان از هزینه باید به عنوان پیش پرداخت داده شود؟
در صورت تسویه نقدی شرکت طراحی سایت چه میزان تخفیف به شما داده میشود؟
برای پرداخت شرایطی تا چند ماه و با چه شرایطی با شما قرارداد بسته میشود؟

یکی از مباحث مهم در بخش مالی، قیمت طراحی سایت آژانس هواپیمایی است و قیمت های پیشنهاد شده به مشتریان هم بسیار متغییر است. در حال حاضر شرکت هایی وجود دارد که با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان یک سایت کامل برای شما طراحی میکنند و در مقابل آنها شرکت طراحی سایت دیگری هم هستند که تا چند میلیون تومان به شما قیمت میدهند.

توجه کنید که کیفیت هیچ موقع با ارزانی به دست نمی آید. اگر محصول درجه یک و با کیفیت میخواهید که تمامی نیازهای شما را برآوده کند و تا سال ها مشکلی با آن نداشته باشید باید هزینه آن را بپردازید. بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیم بر قرار است.

چه اتفاقی می افتد اگر من طراحی اولیه را دوست نداشته باشم؟

از طراحی سایت آژانس هواپیمایی خود بپرسید در صورتی که بر تغییراتی را بخواهید در سایت اعمال کنید، از جمله رنگ طرح بندی، تصاویر و فونت ها امکان پذیر است یا خیر.

روش صدور صورت حساب برای کار خارج از سفارش اولیه پروژه چگونه است؟

همچنانکه پروژه شما پیشرفت می کند، ممکن است خدمات اضافی خارج از محدوده اولیه پروژه بخواهید. اگر تصمیم دارید ویژگیها و عناصر دیگری را پس از اینکه کار بر روی وب سایت شما شروع شده بیفزایید، نحوه کار صدور صورت حساب را دریابید.

آیا وب سایت من با تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های همراه سازگار است؟

وب سایتهای واکنشگرا و سازگار با تلفن همراه، یک ضرورت برای کسب و کارهای آنلاین است. دریابید چگونه شرکت طراحی وب سایت با مولفه متحرک طراحی وب روبرو می¬شود. بررسی کنید که وب سایتی که برای شما طراحی می شود سازگار با انواع مختلف دستگاه ها ازجمله تبلت، گوشی و... است یا خیر.

چه استانداردها و شیوه های وب را دنبال می کنید؟

یک شرکت طراحی و توسعه وب باید براساس تمام روندهای طراحی فعلی باشد و استانداردهای توسعه وب فعلی را دنبال کند بطوری که وب سایت شما بر روی تمامی پلت فرم های درحال فعالیت و در تمام مرورگرها کار کند. بپرسید آیا شرکت طراحی وب بر روی استانداردهای ایجاد شده فعلی CSS و HTML توسط کنسرسیوم وب جهانی (W3C) کار می¬کند. اطمینان حاصل کنید آیا اعتبارسنجی کد آن انجام می شود تا مطمئن شوید کدگذاری سایت با استانداردهای W3C مطابقت دارد.

آیا قبل از اینکه وب سایت من شروع به کار کند، قابلیت کارکردی آن آزمایش خواهد شد؟

بعنوان بخشی از این مرحلۀ تست، شما باید تعیین کنید آیا این شامل تست برای خطاهای نحوی، سازگاری با مرورگرها، و قابلیت کارکردی فرم¬ها، پیوندها و اسکریپت¬ها و سایر عناصر بر روی وب سایت است یا خیر.

آیا من قادر هستم بدون تماس با شما به آمار وب سایت خودم دسترسی داشته باشم؟

شرکتهای طراحی وب، از تجزیه و تحلیلهای مختلفی استفاده می کنند تا عملکرد وب سایتها را تجزیه و تحلیل کنند. آنها باید مشتاق باشند که دسترسی به این رابط را برای شما فراهم کنند. درمورد بدست آوردن یک کلمه عبور سوال کنید بطوریکه بتوانید آمار وب سایت خود را بصورت آنلاین در هر زمان ببینید.
طراحی وب سایت جدید شما باید بازتابی از اهداف استراتژیک کسب و کار شما باشد. مهم است که شرکت طراحی و توسعه وبی که انتخاب می کنید دردسترس باشد تا به شما کمک شود به آن اهداف دست یابید. زمانی را برای پرسیدن سوالات گسترده قبل از استفاده از یک شرکت طراحی وب بگذارید تا اطمینان حاصل کنید یک شریک نتیجه-محور را انتخاب می کنید که به شما کمک می¬کند به نتایج محسوسی دست یابید

آیا وب سایت هایی که ارائه می دهید طراحی سفارشی دارند یا نمونه¬های از پیش ساخته شده هستند؟

اکثر اوقات، شرکتهای طراحی وب هر دو گزینه را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود عرضه می کنند. برخی کسب و کارها مایلند برندسازی قوی تری داشته باشند، بنابراین آنها می خواهند ظاهری منحصربفرد داشته و سایت خود را به صورت سفارشی طراحی کنند. اما در مقابل برخی دیگر از شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه، قالبی را انتخاب می¬کنند که نمونه ای از پیش ساخته شده می باشد. درمورد نیازهای وب سایت خود گفتگو کنید و مقایسۀ قیمت هر دو را قبل از تصمیم¬گیری خود درخواست کنید.

کیفیت و نحوه ارائه خدمات پشتیبانی شما چگونه است؟

بخش بسیار مهم بعد از پایان پروژه طراحی سایت مربوط به واحد پشتیبانی و خدمات بعد از فروش میشود .یک شرکت معتبر با داشتن کارشناسان مجرب در واحد پشتیبانی میتواند در کمترین زمان ممکن مشکل پیش آمده برای سایت شما را رفع کند و سایت شما را به حال اول خود باز گرداند.

زمان مهم ترین بخش از یک سرویس پشتیبانی خوب است.اینکه مشکل سایت شما هرچه سریعتر رفع شود و منبع ایراد به شما اعلام شود تا جلوی اتفاق افتادن مجدد آن گرفته شود بسیار مهم است. این نکته را وقتی متوجه میشود که یک سایت پر بازدید دارید و در ساعات اوج ترافیک سایت متوجه میشود سایت شما از دسترس خارج است و شما علت آن را نمیدانید. در این مواقع که هر ثانیه از دست دادن وقت برای شما ضرر مادی و معنوی دارد فقط یک تیم پشتیبانی قوی میتواند باعث آرامش شما شود.
آنها باید از طریق ایمیل، تلفن یا از طریق شبکه های اجتماعی به شما پاسخ بدهند و توانایی عیب یابی و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها