مجموعه تلویزیونی «بچه‌های گروهان بلال» به کارگردانی عبدالرحمن شلیلیان، نویسندگی حسین حکمت‌جو و تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده، در هفته دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۵۵

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیز علیزاده تهیهکننده سریال بچههای گروهان بلال با اشاره به داستان این سریال گفت: ما در جبهه و جنگ تعدادی نوجوان داشتیم که داوطلبانه عازم جبهه میشدند و در آنجا آموزش میدیدند و چون سنشان به سن قانونی نرسیده بوده، مرخص شده و به شهر خود برمیگشتند و قصه سریال ما درباره همین نوجوانان است.

وی ادامه داد: بچههای گروهان بلال اولین سریالی است که به مهندسی رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میپردازد و ما تمام تلاشمان را به کار بستیم تا این سریال مورد رضایت مخاطبان واقع شود.

این تهیهکننده درباره حضور بازیگران نوجوان در این سریال نیز بیان کرد: بازیگران نوجوان ما ۲۵ نفر هستند و همه به یک اندازه در سریال به ایفای نقش میپردازند. بهنام داوری، امیرحسین ابراهیمی، عبدی سالار قوامی، پیمان نوری، حسین عبدالمنافی، آرمان نژاد علیرضایی، رضا خلجی، محمدرضا نیکخواه، محمد کرمی، سورنا بایراملو، محمد بهاران صفت، بنیامین صیادی، داریوش مهربان و علیرضا زیوری از جمله این بازیگران هستند.

این تهیهکننده در پایان گفت: لوکیشن اصلی این سریال شهرک سینمایی دفاع مقدس بود و سریال به مدت چهار ماه در آنجا مقابل دوربین رفت.

محمد حاتمی، مهرداد ضیایی، شهرام قائدی، امیررضا دلاوری، ارژنگ امیرفضلی، کاوه خداشناس، ایمان صفا، علی نعمتاللهی و حسین توشه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

بچههای گروهان بلال به کارگردانی عبدالرحمن شلیلیان، نویسندگی حسین حکمتجو و تهیهکنندگی عزیز علیزاده در ده قسمت از شبکه یک سیما پخش میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها