کریم انصاری‌فرد سرانجام فاش کرد به باشگاه ناتینگهام فارست ملحق شده و به این ترتیب در فصل جدید در چمپیونزشیپ به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۶۱

انتقال او به این باشگاه در حالی صورت گرفت که گالاتاسرای ترکیه حاضر بود برای جذب کریم مبلغ خوبی پرداخت کند. این باشگاه ترکیهای در تلاش بود تا انصاریفرد را خارج از زمین نقلوانتقالات به خدمت بگیرد ولی ظاهرا خبر نداشت این بازیکن با ناتینگهام تمام کرده است.

مالک باشگاه انگلیسی همان مالک باشگاه المپیاکوس است و در واقع او کریم را از باشگاه خود به باشگاه دیگرش منتقل کرد. ناتینگهام امسال در تلاش است تا به لیگ برتر انگلیس صعود کند. آنها تا اینجا در شش هفته گذشته چمپیونزشیپ یک برد، چهار مساوی و یکشکست به دست آوردهاند.

انصاری فرد پیش از حضور در تیم ملی با این باشگاه قراردادش را امضا کرد. او در همان یونان این قرارداد را بست و دیگر نتوانست راهی انگلیس شود. از آنجا که حضور در این کشور نیاز به ویزا دارد، انصاری فرد باید به اردوی تیم ملی میآمد و پس از آن به فرانسه میرفت تا مراحل اداری را طی کند.

به این ترتیب او بعد از اردو همراه سعید عزتاللهی دیگر ملی پوش تیم ملی به فرانسه میرود تا کارهای اداری ویزای کار انگلیس را انجام دهد. انصاریفرد بزودی در تمرینات ناتینگهام فارست حاضر میشود.

کریم در این باره میگوید: «با ناتینگهام تمام کردم. راستش دوست داشتم در فوتبال جزیره باشم و به نظرم این فرصت خیلی سخت برای بازیکنی پیش میآید. همانطور که میدانید سطح چمپیونزشیپ حتی از سطح بیشتر لیگهای اروپایی بالاتر است. مسابقات واقعا در سطح خوبی برگزار میشود و هر سال بازیکنان زیادی از این لیگ به تیمهای بهتر و بزرگتر میروند. به همین خاطر تصمیم گرفتم به انگلیس بروم.»

او اضافه میکند: «در این باره با سرمربی تیم صحبت کردم و متوجه شدم او من را میخواهد. این مساله در تصمیمگیری ام خیلی موثر بود. امیدوارم بتوانم فصل خوبی را در آنجا داشته باشم و همراه با سعید و علیرضا جهانبخش نمایندگان خوبی برای فوتبال ایران باشیم.»

انصاریفرد در سالهای گذشته توانسته از نظر فیزیکی پیشرفت فوقالعادهای داشته باشد. او وقتی به فوتبال یونان رفت، با مربی بدنساز تیم ملی این کشور قراردادی امضا کرد تا بتواند بیشتر کار کرده و پیشرفت کند. این قرارداد اتفاقا به نفع او شد.

کریم از نظر بدنی اینقدر پیشرفت داشت که توانست در زمین عملکرد بهتری داشته باشد و از پانیونیوس به المپیاکوس بزرگترین باشگاه یونان برود. حالا نیز او قصد دارد تمرینات خود را دو چندان کند.

کریم در این باره میگوید: «فوتبال اروپا دنیای دیگری است و با لیگ برتر خودمان خیلی فرق دارد. من از روزی که به اروپا آمدم به جرات میگویم که زندگیام را تغییر دادم. خیلی چیزها را از برنامه غذاییام کنار گذاشتم و خیلی متفاوتتر از قبل زندگی میکنم. در اروپا باید همه چیزتان به موقع باشد. گاهی وقتها اینقدر تمرین میکنم که وقتی شب به خانه میرسم اصلا نمیفهمم کی خوابم میبرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها