افتتاح هتل زنجیره‌ای رباتیک

نخستین هتل‌های زنجیره‌ای رباتیک دنیا در ژاپن تاسیس شده‌اند. در این هتل‌ها از کارمندان رباتیک برای انجام کارهای مختلف استفاده شده است. به گزارش مهر، این نخستین هتل زنجیره‌ای دنیا با کارمندان مکانیکی است. علاوه بر کارمندان نام هتل نیز جالب است. این هتل‌های زنجیره‌ای Henn ne نام دارند که در زبان ژاپنی به معنای عجیب است. نخستین هتل این زنجیره در سال ۲۰۱۵ در ناگاساکی تاسیس و از سوی گینس به‌عنوان نخستین هتل با کارمندان رباتیک اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۹۵

یک شعبه از این مجموعه به نام هتل مایهام در شرق توکیو قرار دارد. در این هتل دایناسورهای رباتیک مجهز به حسگر حرکت به مهمانان خوشامد میگویند. در قسمت پذیرش، مهمانان در یک سیستم تبلتی میتوانند زبان مورد نظر خود(ژاپنی، انگلیسی، چینی یا کره ای) را برای برقراری ارتباط با رباتها انتخاب کنند.

از سوی دیگر هر اتاق دو مینی ربات دارد که Tapia نام دارند. آنها به مهمانان کمک میکنند تا کارهای مختلف، از تغییر کانال تلویزیون گرفته تا پخش موسیقی را انجام دهند.

البته چند نیروی انسانی در هتل حضور دارند تا در صورت بروز اختلال وارد عمل شوند.در حال حاضر هشت هتل رباتیک در سراسر ژاپن فعال هستند. جالب آنکه برخی از رباتها دایناسور هستند و برخی دیگر اشکال مختلفی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها