در ادامه می توانید با هتلهای برتر شهر دبی،کشور مالزی و صربستان آشنا شوید.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸۵
هتلهای برتر مقاصد محبوب گردشگری (سایت سفر باتو)

هتل های برتر دبی:
هتل تاج دبی
هتل تاج یک هتل ۵ ستاره در مرکز دیره است که فقط ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی الریگا فاصله دارد.
این هتل یک استخر رو باز در بام هتل دارد که میهمانان از آنجا می‌توانند نمای زیبایی از شهر ببینند.
اتاق‌های هتل دکوری کلاسیک دارند، هر اتاق یک بالکن با نمایی به سمت شهر دارد، علاوه بر این، چای/قهوه ساز و تلویزیون هم در هر اتاق موجود است.

هتل تاج ۶ غذاخوری دارد که شامل غذاهای هندی، آسیایی و عربی می‌شوند.برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد تور دبی به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

هتل پارک هایت دبی

هتل پارک هیات دبی (Park Hyatt Dubai) هتلی ۵ ستاره و لوکس در شهر دبی است. این هتل ۲۲۵ اتاق دارد که مجهز به تلویزیون کابلی، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، زمین گلف، سالن ورزشی، استخر روباز، اجاره خودرو، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل اوبریو

هتل اوبریو (The Oberoi Dubai) هتلی ۵ ستاره و لوکس در دبی است. این هتل ۲۵۲ اتاق دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، خود پرداز، آرایشگاه، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، سالن ورزشی و پارکینگ رایگان اشاره کرد:

• این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۵۲ اتاق است.
• امکانات هتل: صندوق امانات، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، استخر رو باز، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، بسته‌های ناهار، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی، خشکشویی، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، واکس کفش، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیر مجاز.

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی (Armani Dubai Hotel) از هتل‌های ۵ ستاره لوکس در دبی است. این هتل ۱۶۰ اتاق دارد و شامل امکانات وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و دارای سالن ماساژ و اسپای لوکس است.

• ین هتل ۵ ستاره و دارای ۱۶۰ اتاق است.
• امکانات هتل: تراس، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، هتل سیگار ممنوع، سالن ورزشی، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، کلوب شبانه/دی جی، اتاق عایق صدا، حمام آب گرم، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

هتل های برتر مالزی
هتل ماندارین
از هتل های برتر سایت تریپ ادوایزر و بوکینگ
هتل ماندارین اورینتال یا ماندارین شرقی به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و امکانات خوبی که دارد توانسته به یکی از مشهورترین هتل های ۵ ستاره ی کوالالامپور و چه بسا مالزی تبدیل شود. این هتل کاملا مابین برج های دو قلوی پتروناس و پارک وسیع و سرسبز شهر کوالالامپور واقع شده است.
این هتل زیبا ۱۰ نهارخوری بزرگ دارد که آن را از دیگر رقبایش متمایز کرده است. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می گردند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این هتل می توان به امکان برقراری ارتباط با کارکنان این اقامتگاه با ۹ زبان مختلف و کسب امتیاز ۹.۷ از وبسایت بوکینگ اشاره نمود.همچنین می توانید در مورد سایر تورها و تور مالزی در سایت سفر باتو بخوانید.

هتل وستین کوالالامپور
از هتل های برتر سایت تریپ ادوایزر و بوکینگ
هتل وستین کوالالامپور موقعیت جغرافیایی بسیار عالی دارد و دسترسی به آن آسان است. این هتل استخرهای منحصر به فردی دارد که سبب شهرت و انتخاب آن توسط مسافران و گردشگران شده است. اقامتگاه لوکس وستین ۵ نهار خوری خوب دارد که انواع و اقسام خوراکی های خوشمزه را به میهمانانش ارائه می دهد. از جمله ویژگی های خاص این هتل می توان به سرگرمی های مختلف موجود در آن اشاره کرد که اقامتی خوش را برای خانواده ها و جوانان فراهم می آورد.

هتل تریدرز
از هتل های برتر سایت تریپ ادوایزر و بوکینگ
هتل تریدرز نیز یکی از برترین هتل های شهر کوالالامپور است. این اقامتگاه دقیقا در مرکز شهر و با فاصله ی کمی از برج های پتروناس قرار دارد. از ویژگی های شاخص این هتل ۵ ستاره می توان به پنجره های بزرگی اشاره کرد که دیدی پانوراما و فوق العاده برای مسافران فراهم می آورند. همچنین هتل تریدرز مسیرهای پیاده روی خوبی دارد که می توانید با استفاده از آن ها به راحتی به پارک مرکزی شهر یا برج های پتروناس برسید. خوب است بدانید که کارکنان این هتل می توانند با ۴ زبان با میهمانانشان صحبت کنند.

هتل های رمانتیک صربستان
هتل B&B Bohemian Garni
اولین هتل در لیست هتل های رمانتیک صربستان و شهر بلگراد، هتل بی اند بی بوهومین گارنی (B&B Bohemian Garni) است. این هتل در محله پر جنب و جوش اسکادارلیا «Skadarlija» واقع شده و فقط ۵۰۰ متر با میدان جمهوری شهر بلگراد فاصله دارد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، رستوران، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون در هر اتاق اشاره کرد. در هتل B&B Bohemian Garni می‌توانید برای گردش‌های خود خودرو کرایه کنید. البته فاصله هتل از محل‌هایی مثل پارک Kalemegdan فقط ۱/۲ کیلومتر است و دیگر نقاط دیدنی هم در فاصله دوری نیستند.

غذا و شب‌های این هتل بسیار دلپذیر هستند و به همین دلیل اکثر زوج‌های جوان اینجا را ترجیح می‌دهند.در مورد سایر تورها و تور لحظه آخری مانند تور صربستان در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.

هتل سیتی ساووی
این هتل هم در فاصله ۵۰۰ متری مرکز شهر بلگراد و دارای اتاق‌ها و سالن‌هایی با نورپردازی بسیار زیبا است. در این هتل می‌‌توانید از سونای مجهز لذت ببرید و برای گردش در شهر هم دوچرخه یا خودرو کرایه کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی شامل هزینه اضافی‌ است و از قبل باید درخواستش دهید. فاصله خیابان مشهور Skadarska با هتل تنها ۳۰۰ متر است. این هتل انتخاب مناسبی از لحاظ قیمت و خدمات از میان هتل های رمانتیک صربستان و شهر بلگراد برای زوج‌های جوان است.

هتل کورت یارد ماریوت
اقامت در قلب بلگراد را با انتخاب هتلی از سری هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت تجربه کنید. هتل کورت یارد ماریوت (Courtyard by Marriott) در مرکز شهر تاریخی و افسانه‌ای بلگراد قرار دارد، بنابراین با اقامت در این هتل از نظر دسترسی به امکانات و مراکز دیدنی مشکلی نخواهید داشت. اتاق‌های هتل، همگی از سیستم تهویه هوا و خنک کننده برخوردار هستند و در همه اتاق‌ها و لابی می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. می‌توانید از رستوران مدیترانه‌ای و فوق العاده هتل کورت یارد نیز لذت ببرید.

همه اتاق‌ها بسیار نورگیر هستند و از دکور و مبلمان مدرنی برخوردارند. اتاق‌ها دارای تلوزیون LED و میز کار هستند تا در صورت نیاز در هنگام سفر از برنامه کاری خود عقب نیافتید. در ضمن اتاق‌ها دارای حمام خصوصی نیز هستند. در قسمت لابی یک فروشگاه برای خرید هدیه و صرافی هم وجود دارد که ۲۴ ساعت شبانه روز باز است. مهمانان در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند از باشگاه بدنسازی رایگان هتل هم استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها