از دست دادن آقای بازیگر سینمای ایران موجب اندوه چهره‌های مختلفی از جمله کارگردانان و بازیگران سینما و تلویزیون شد که با انتشار پست‌هایی در صفحات مجازی خود آن را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۹۳

محمدعلی کشاورز: «عزت سینمای ایران رفت و من خوب میدانم که یک عمر با عزت زندگی کردن یعنی چه؟ عشق تو هنرت بود و در این سالها هر لحظه عاشقانه زیستی، تو رفتی به جایی امنتر، فارغ از دلواپسیهای ما در این روزهای تب آلود و من ماندم با داغ تو و جای خالی دوستی که 66سال با او رفاقت کردم.

نقشهای تو تا ابد در حافظه ما تو را جاودانه میکند. وقت دلتنگی صدای تو را با آن لحن طنازانه به یاد میآورم و تو را تصور میکنم که این بار هم از پس نقش آخرت به خوبی برآمدی. سفرت بهسلامت عزت عزیزم.»

اصغر فرهادی در غم از دست دادن عزتا... انتظامی نوشت: «نام باشکوه عزتا... انتظامی بابازیهای به یادماندنی و بالاتر از آن اخلاق پدرانه و منش احترامبرانگیزش همیشه در یادها باقی میماند، هرچند جای خالی او هرگز پُر نخواهد شد.»

پرویز پرستویی با انتشار تصویری از خود و انتظامی در اینستاگرام نوشت: «عزت سینمای ایران رفت، روحش شاد، تسلیت به سینمای ایران.»

مهتاب کرامتی با انتشار تصویری از عزتا... انتظامی نوشت: «استاد عزتا... انتظامی آقای بازیگر، عزت سینمای ایران از بین ما رفت. تسلیت به ایران، به تمامی اهالی هنر و خانواده محترم ایشون.»

گلنــوش انتظــامی
نوه عزتا... انتظامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن تایید خبر درگذشت پدربزرگش نوشت: «عزت خانهمان رفت، بیسایه سر شدیم.»

محمدرضا گلزار: هیچ جمله و کلامی، قادر به بیان احساس من در این لحظه نخواهد بود، پس سکوت به احترام وسعت تو و بدرود ای مرد بزرگ.

نیکی کریمی: در آرامش ابدی بازیگر بزرگ و اصیل سینمای ایران، همیشه قدردان تواضع و مهربانی شما خواهم بود.

صابر ابر: یادم هست این جمله را که همیشه قبل از شروع پلان میگفتید: «خدایا آبروی ما را نبر»، حالا میفهمم که خدا صدای شما را چه خوب میشنید، عاقبت بهخیر شدن همین است. جایتان سبز، عزتا... انتظامی، «آقای بازیگر».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها