امید ابراهیمی در مراسم معارفه

می‌خواهم نامم در تاریخ الاهلی ثبت شود

مراسم معارفه امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، دو بازیکن تیم ملی در باشگاه الاهلی قطر برگزار شد. این دو بازیکن بتازگی به باشگاه قطری ملحق شده‌اند، اما با توجه به آن‌که این تیم راهی عمان شده بود، مسئولان تصمیم گرفتند معارفه را با کمی تاخیر برگزار کنند. ابراهیمی و خانزاده سرانجام بعد از امضای رسمی قرارداد، صحبت‌هایی درباره انتقال به الاهلی انجام دادند.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۸۰

ابتدا امید درباره انتقالش به این تیم گفت: با وجود پیشنهادهای متعدد از باشگاههای قطری ترجیح دادم تا در تیم سابق عبدالعلی چنگیز، اسطوره ایرانی که به همراه الاهلی موفق شد در سال 1987 قهرمانی جام امیر را کسب کند، بازی کنم. میخواهم نام خودم را در تاریخ باشگاه الاهلی ثبت کنم. خوشحالم که در قطر و در تیم الاهلی بازی میکنم. تمام تلاشم را میکنم به تیم کمک کنم تا نتایج خوبی را بگیرد و باعث خوشحالی هواداران شویم.

خانزاده هم توضیح داد: خوشحالم این باشگاه را انتخاب کردم. الاهلی تیمی است که مدافعان بزرگ و صاحب نام ایرانی از جمله پژمان منتظری و سید جلال حسینی در آن بازی کردند. الاهلی تیم بزرگ و پرهواداری است و این برای ما کافی است که عبدالعلی چنگیز سه دهه پیش برای این باشگاه بزرگ بازی کرده است. رقابت در لیگ قطر اصلا آسان نیست، ولی ما تمام تلاش خود را میکنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و تیم نتایج خوبی را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها