آرش برومند، صدابردار سینما از پایان 70درصد از فیلمبرداری «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۳۶

وی در گفتوگو با مهر درباره جدیدترین فعالیتهای خود گفت: در حال حاضر 2 فیلم سینمایی با عنوان «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام را آماده اکران دارم که بزودی روی پرده میروند.

این صدابردار افزود: در فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت بروشنی به موضوع بیماری ایدز پرداخته و گزارشهایی درباره آن ارائه میشود به طوری که بسیاری با تماشای آن میتوانند اطلاعاتی درباره این بیماری کسب کنند. زیرا در حال حاضر خیلیها، از افرادی که دچار بیماری ایدز شدهاند، دوری میکنند برای مثال به آنها دست نمیدهند یا حتی حاضر نیستند تماسی با آنها داشته باشند در حالی که با تماشای این فیلم افراد میتوانند متوجه شوند راههای انتقال این بیماری چیست.

برومند عنوان کرد: ما پیش از آغاز فیلمبرداری این اثر به تحقیق درباره بیماری ایدز پرداختیم و با بسیاری از کسانی که دچار این بیماری شده بودند، گفتوگو کردیم؛ به طوری که میتوانم بگویم این تحقیقات و گفتوگوها باعث افزایش سطح آگاهی من نسبت به این بیماری شد.

این صدابردار با اشاره به دیگر اثرش با عنوان قرارمون پارک شهر بیان کرد: این فیلم از ۲۸مردادماه در سینماهای فرانسه به نمایش عمومی درمیآید؛ ضمن اینکه این اثر، فیلم عاشقانه است که فلاش بکهایی به جنگ دارد، اما در نهایت اتفاقات روزمره یک شخص را روایت میکند.

او با بیان اینکه این روزها مشغول کار در فیلم سینمایی ماهی و برکه به کارگردانی علی براتی است، عنوان کرد: تاکنون حدود 70 درصد از فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و فکر میکنم حدود ده روز دیگر کار ضبط آن به پایان برسد، البته ما این روزها در منطقه اقلید استان فارس مشغول فعالیت هستیم، اما چند روزی برای ادامه ضبط به یک کشور دیگر میرویم.

برومند عنوان کرد: علی براتی کارگردان این اثر بخوبی کار خود را بلد است. اصلا به طور کلی این روزها قضیه فیلم اولیها تغییر کرده است و بخوبی بر کار خود اشراف دارند. در واقع فکر میکنم آنها فیلم اول خود را در ذهنشان میسازند به همین دلیل در جریان تولید حرفهای عمل میکنند.

او در پایان گفت: با آنکه «ماهی و برکه» در شهرستان فیلمبرداری میشود و تولید آن در زمانی اتفاق افتاد که نرخ دلار افزایش پیدا میکرد، اما ما امکانات خوبی برای فعالیت داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها