مهدی هاشمی طراح دکور برنامه تلویزیونی «برنده باش» درباره دکور این مسابقه که برای شبکه سه ساخته خواهد شد، تاکید کرد که ساخت دکور این برنامه بتازگی به پایان رسیده که به نظرش کاری منحصربه‌فرد است و فکر می‌کند تاکنون چنین دکوری در تلویزیون کار نشده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۶۷

این طراح دکور برنامههای تلویزیونی توضیح داد: من برای ساخت دکور «برندهباش» از هیچ دکوری ایده نگرفتم و تقلید نکردم بلکه در طراحی مورد نظر خود از یکی از بناهای تاریخی ایده گرفتم. دکور برنامه پست مدرن است و نیاز به کار مهندسی سختی داشت و همه اینها دکور را خاص کرده است. مجری و شرکتکنندهها به شیوه خاصی وارد صحنه میشوند که هیجان را بالا میبرد و شروع مسابقه به صورت مکانیکی اتفاق میافتد.

هاشمی عنوان کرد: بخشهای مختلف این دکور با حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر از دستیاران و افراد در تیمهای نجاری و آهنگری و... انجام شد و جایگاهی برای ۲۶۰ نفر تماشاگر در استودیو برنامه در نظر گرفته شده است. برنامهریزی من این بود که طراحی و ساخت دکور در بازه زمانی سه ماهه انجام شود اما متاسفانه تامین بودجه با تاخیر همراه شد و ساخت دکورها حدود پنج ماه طول کشید.

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیهکنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت بزودی برای پخش از شبکه سه به تولید میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها