ستارهمدانی به ایجاد تغییرات جدید در بطن باشگاه استقلال امیدوار است. هافبک و مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال به ما گفت: رضا افتخاری تلاش زیادی برای باشگاه داشت اما دوره اش تمام شد و از استقلال رفت. حالا دوران جدیدی برای باشگاه آغاز شده و از هواداران می‌خواهم از مدیریت باشگاه حمایت کنند تا بتوانیم روزهای شیرینی کنار هم داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۹۵

این پیشکسوت که گفته میشود رابطه صمیمانهای با فتحی، سرپرست جدید استقلال دارد، اضافه کرد: سالهاست فتحی را میشناسم و میدانم او میخواهد یک انقلاب مدیریتی در استقلال ایجاد کند! استقلال میتواند به یکی از بهترین باشگاههای آسیا بدل شود و توانایی آن را دارد که در همین فصل، قهرمانی قاره را به افتخاراتش اضافه کند.

شک ندارم با وجود مدیر خوب و پر انگیزهای مثل فتحی، این موفقیتها دور از دسترس نیست.

فتحی اگر از سوی هواداران و پیشکسوتان مورد حمایت قرار بگیرد و وزارت ورزش نیز برای حداقل سه سال او را مدیرعامل معرفی کند، منشا خیر برای باشگاه خواهد بود و میبینید که چه تاثیر شگفتانگیزی بر عملکرد استقلال میگذارد. همدانی در نهایت گفت: چیزی که مرا دلگرم میکند، انگیزهای‌‌است که فتحی دارد.

امیدوارم استقلال با شفر، بازیکنان خوبی که دارد و البته مدیر جدیدش بتواند هواداران را شاد کند و سال پر از موفقیت و کامیابی را بسازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها