غیبت کاوانی؛ نگرانی اصلی اسکار تابارز

اروگوئه بی‌سلاح مقابل فرانسه

ادینسون کاوانی در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی اروگوئه مقابل پرتغال نشان داد که تا چه اندازه می‌تواند برای تیم اسکار تابارز مفید باشد. بعد از زدن دو گل فوق‌العاده و رفتن به مرحله بعد برای بازی مقابل فرانسه، تنها یک نگرانی فکر و ذهن تمام اروگوئه‌ای‌ها را مشغول کرده بود. کاوانی چند دقیقه بعد از زدن گل دوم، به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شد. حالا روز گذشته منابع نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کردند که مصدومیت کاوانی رفع نشده است و در دیدار با فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه نمی‌تواند بازی کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۳۳

تیم تابارز در نبود کاوانی، بیش از همیشه روی لوئیز سوارز حساب باز میکند. خوردن سه گل از تیم
نیم بند آرژانتین در بازی مرحله نیمه نهایی نشان داد که دفاع فرانسه چندان قابل اطمینان نیست و سوارز و هم بازیهایش میتوانند این تیم را به دردسر بیندازند. در تیم کم ستاره اروگوئه، به غیر از سوارز تنها میتوان روی دیگو گودین تکیه کرد که در قلب دفاع این تیم کار سختی مقابل مهاجمان سرعتی فرانسه دارد.

در طرف مقابل، دیدیه دشان برای رسیدن به پیروزی در این بازی، ابزارهای متعددی دارد. اما بی شک تمام نگاهها به کیلیان امباپه 19 ساله دوخته شده که تا همین جا پدیده جام نام گرفته است. امباپه در کنار بازیکنان هجومی همچون گریزمن، ژیرو و پوگبا باید مقابل اروگوئهای قرار بگیرد که در 360 دقیقه قبلی تنها یک بار دروازهاش باز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها