مرد شیشه‌ای که پسربچه‌های 11تا 15ساله را فریب می‌داد و در کانال آبی در شرق تهران به تله شیطانی‌اش می‌انداخت 24تیر در دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شود. این در حالی است که شاکی‌های پرونده برای وی حکم اعدام خواسته‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۱۱

به گزارش جامجم، ایمان 26ساله از دی ماه سال 96 نقشههای شیطانیاش را عملی کرد. وی به گفته خودش هر بار پس از مصرف شیشه سراغ طعمهای جدید میرفت و پسربچهای را به دام میانداخت.

وی نخستین قربانی را 27 دی ماه به دام انداخت و او را در کانال سرپوشیده آب در خیابان اردیبهشت شمالی در شرق تهران مورد آزار قرار داد. نخستین شاکی به پلیس گفت: از مدرسه به خانه برمیگشتم که مردی جوان سوار بر پراید سفید با شیشههای دودی جلوی راهم را بست و از من کمک خواست. وی گفت مادربزرگش تعدادی گلدان خریده که برای جابهجایی نیاز به کمک دارد.

پسر 13ساله ادامه داد: من که فریب مرد شیطانصفت را خورده بودم سوار ماشین شدم. اما بین راه راننده مرا تهدید به مرگ کرد. او میگفت چند روز قبل با برادر کوچکش دعوا کردهام. هر چه گفتم اشتباه میکند قبول نکرد. او گفت برادرش با چوب به کمر من زده و احتمالا جای کبودیها هنوز نمایان است. مرد جوان به زور مرا داخل کانال آبی کشاند. او میگفت، میخواهد جای کبودی روی کمرم را ببیند. مقاومت کردم، اما مرا آزار داد و کانال را ترک کرد. او تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم.

با این شکایت تلاش پلیس برای ردیابی متهم آغاز شد اما چند شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس رسید. شواهد نشان میداد مرد پراید سوار به همین بهانه پسربچهها را قربانی نیت شیطانیاش میکرد. او همچنین دو نفر را در پارک جنگلی لویزان به دام انداخته بود. با ردیابی پلاک پراید سفید، متهم بازداشت شد و جرایم سیاهش را گردن گرفت. وی که یک سابقه کیفری نیز در پروندهاش دارد، گفت: مصرف مواد مخدر موجب شد دست به این کار بزنم. چند نفر از قربانیان توانستند از دستم بگریزند.

در حالی که شمار شکایتهای مشابه به 11فقره رسیده بود تنها شش نفر از شاکیها پیگیر پرونده شدند و برای متهم اشد مجازات خواستند. قرار است ایمان 24تیرماه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها