همدان در سال 2018 میزبان دو رویداد مهم بین‌المللی است و تلاش‌هایی که درخصوص برگزاری این رویدادها انجام می‌شود باید منتج به آثار اقتصادی در همدان شود؛ چراکه حوزه گردشگری یک حوزه تجاری است و با برگزاری رویداد «همدان2018» باید بتوان اقتصاد این استان را رونق داد. اینها گفته‌های محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی است که در ادامه سخنانش و در راستای کمک به جلب نظر مردم به سوی همدان و گردشگری به راه‌اندازی رادیو گردشگری در کشور اشاره کرده و گفته تلاش می‌کنیم روزانه حداقل سه ساعت برنامه از این رادیو با محوریت برنامه‌های «همدان2018» پخش شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۰۵

رویداد همدان 2018 شانسی است که شاید دیگر در خانه همدان را نزند و از همین رو استفاده از این فرصت به نفع همه بخشها از جمله صنعت و معدن باید در دستور کار مسئولان باشد.

حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان رویداد همدان 2018 رافرصت ناب بینالمللی برای بی اثر کردن پیامدهای منفی تحریم از بام صنعت همدان میداند و به ایرنا از عزم و اراده مجموعه تحت مدیریتش برای نمک گیرکردن هیاتهای خارجی میگوید. 20 طرح شاخص صنعتی در قالب یک بسته پیشنهادی آماده ارائه به تیم اقتصادی است که به همراه سران چندین کشور جهان در سالجاری وارد پایتخت گردشگری آسیا میشوند. متین، اطمینان قلبی دارد که رویداد بینالمللی همدان 2018 و حضور طیف گستردهای از شخصیتهای اثر گذار جهانی میتواند آبی زیر پوست صنایع و معادن این دیار بیاندازد و چرخ تولیدکنندگان استان را سریعتر بچرخاند. تهیه بانک اطلاعاتی جامع از صنایع بزرگ، کوچک و متوسط که استعداد رقابت با اجناس مشابه خارجی دارند، کار دیگری از صنعت، معدن و تجارت همدان است که به میمنت رویداد میمون همدان 2018 شکل گرفته و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان میگوید این مجموعه در قالب یک لوح فشرده شامل اطلاعاتی از قبیل نام، نشانی و مشخصات صنایع، گردآوری شده است تا بااین وسیله سرمایهگذاران از وجود امتیازهای همدان باخبر شده و بلکه شیفته و مجذوب گشته و برای مبادلات تجاری با صاحبان آن وارد مذاکره شوند. عرصه صنعت همدان سبدی از تولیدات رنگارنگ است؛ صنایعی همچون تولید سیمان، روغنهای خوراکی، پودرهای معدنی، چینی آلات بهداشتی، صنایع فولاد و بخاری فوق کم مصرف که از صنایع اصیل و اثر بخش استان محسوب میشوند و سهم چشمگیری از میزان تولیدات کشوری از آن اینهاست. به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، این صنایع گل سرسبد تولیدات استان هستند که میتوانند آرام آرام در آغوش همدان 2018 با این شانس و اقبال جهانی دمساز شده، بشکفند و طراوت رونق را به همدان هدیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها