دادستان زاهدان از مراجعه دومین قربانی حادثه ایرانشهر به پزشکی قانونی خبر داد. حجت‌الاسلام علی موحدی راد دیروز در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که دستگاه قضایی به پرونده تجاوز در ایرانشهر ورود کرده بود نباید موضوع این‌گونه از طریق امام جمعه در نماز عید سعید فطر مطرح می‌شد، چون تریبون مقدس نماز جمعه جای طرح مباحث منافی عفت نیست.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۷۲

وی افزود: روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر حق اظهار نظر در این باره را نداشته و تحت پیگرد قانونی قرار میگیرد چون از نظر قانون سایر دستگاهها حق ورود به پروندههای قضایی را ندارند. موحدی راد افزود: از سه نفر شاکی یکی در دی سال گذشته، یکی در اردیبهشت و دیگری خرداد امسال را را تاریخ تعرضات اعلام کردهاند. تجاوز به یک نفر از طریق پزشک قانونی محرز شده است و از دو نفر دیگری که از مراجعه به پزشکی قانونی سر باز میزدند یک نفر حاضر شد برای اثبات ادعای خود به پزشکی قانونی مراجعه کند. وی ادامه داد: پزشکی قانونی اعلام کرده هیچ تعرضی و اذیت و آزاری نسبت به وی

صور ت نگرفته است، اما رابطه جنسی این دختر از سوی پزشک قانونی تائید شد، اما اینکه عنف بوده یا خیر را دستگاه قضایی باید تشخیص دهد. دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: برای منافی عفت و زنای به عنف باید میزان ارتباط شاکی با متهم از طریق شماره تماسها، پیامکها و شبکههای فضای مجازی تعیین شود که مشخص شود این ارتباط با رضایت انجام شده یا با اکراه سپس اقدامات نهایی در خصوص این پرونده صورت گیرد. بعضی از این افراد تماسهای تلفنی بسیار زیادی با متهم داشتهاند و باید بررسی شود این ارتباطها در حد عرف بوده یا نامشروع که دستگاه قضایی در حال بررسی این موضوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها