ریس ویترزپون، بازیگر سینما می‌گوید، انتخاب پروژه‌های کاری برای بازیگران زن سینما بسیار سخت است و آنها در این راه، با چالش‌های فراوانی روبه‌رو هستند. او که چند سال است می‌خواهد «هدی لامار» را تهیه و بازی کند، با مشکلات و موانع کاری بسیار زیادی روبه‌رو شده است. به گفته او: «می‌گویند درها برای فعالیت خانم‌ها باز است. اما در واقعیت چنین نیست. ما با درهای بسته زیادی روبه‌رو هستیم. البته ما هنرمندان زن بیکار ننشسته و با تلاش زیاد، یکی یکی این درها را باز می‌کنیم، اما نمی‌توان گفت شرایط کاری برای ما سهل و آسان است.»
کد خبر: ۱۱۴۷۷۴۵

ویترزپون به طور مشخص به مشکلات مربوط به تولید مجموعه تلویزیونی هدی لامار خود اشاره میکند و میگوید :«چند سال است که سخت در تلاش است تا این درام شرححالگونه هالیوودی را تهیه کند. او میگوید: «بیش از چهار سال است که فیلمنامه هدی لامار را همه جا با خودم میبرم. از کوهنوردی و فتح قله اورست هم سختتر بوده است! متوجه شدم هیچکس میلی برای ساخت آن ندارد. میگفتند یک مجموعه درباره یک بازیگر زن قدیمی؟! بسیاری از مدیران کمپانیهای بزرگ سینمایی صراحتا گفتند علاقهای برای تولید فیلمی شرححالگونه درباره یک بازیگر زن را ندارند. با تعجب میپرسیدند چه کسی علاقهای برای تماشای داستان زندگی بک بازیگر زن را دارد؟»

ویترزپون روی این نکته تاکید میکند که تنها موفقیت بالای انتقادی دو مجموعه تلویزیونی اخیرش بود که امکان تولید هدی لامار را میسر کرد. او از این بابت از تماشاگران قاب کوچک تشکر ویژه میکند که با استقبال از کارهای قبلیاش، راه را برای تولید این کار هموار و باز کردند. به گفته بازیگر: «موفقیت دو کار اخیرم، شرایط را تغییر داد و اوضاع را عوض کرد. آنهایی که اصرار داشتند درام هدی لامار توجه کسی را جلب نخواهد کرد، حالا متقاعد شدهاند که داستان زندگی این بازیگر میتواند بینندگان زیادی داشته باشد و لازم است که دربارهاش فیلم و مجموعه ساخت.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها