تفاوت‌هایی که موفقیت ساختند

تاکنون به این فکر کرده‌اید که داشتن ظاهر یا بیماری‌ای خاص تنها یک «تفاوت» است نه کاستی و کمبود؟ نگاه‌ ما به این بلوغ فکری چه رسیده باشد، چه نرسیده باشد، کسانی هستند که از این همین تفاوت‌ها زندگی‌شان را ساخته‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴۱
تفاوت‌هایی که موفقیت ساختند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی هزاردستان، اتفاقا مهمانان امشب برنامه «هزارداستان» کسانی هستند از همین جنس، پسر نوجوان مبتلا به زالی یا آلبینیسم که در این سن کم طراح وب شده و باید پای صحبت‌هایش بنشینید تا ببینید که نگرش اون به تفاوت ظاهریش چقدر زندگی‌اش را ساخته است.

و مهمان دوم که اتفاقا با مجری امشب برنامه یعنی پروانه معصومی در پروژه‌هایی به عنوان دستیار کارگردان همکار بوده و بدون اینکه خانم معصومی در جریان باشد، روبه‌روی‌اش قرار می‌گیرد و مبتلا به ای‌بی است. اوهمه سختی‌های این بیماری و مشکلاتی را که برای پوست پیش می‌آورد، پشت سر گذاشته تا دستیار کارگردان شود.

بیست و پنجمین قسمت از فصل سوم برنامه «هزارداستان» امشب، یکشنبه ،20 خرداد پخش می‌شود.
سری سوم برنامه «هزارداستان» همچون فصل‌های گذشته به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تولید شده است.راوی برنامه اردشیر رستمی و کارگردانی آن به عهده مریم نوابی‌نژاد است که هر شب بعد از افطار از شبکه نسیم به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود.

این برنامه در ساعت‌های ۳بامداد،۷صبح و ۱۳ ظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها