پس از گذشت بیش از 80 روز از اکران فیلم‌های سری اول و دوم نوروز 97، بالاخره فیلم‌ها جای خود را به دور دوم و اکران‌های عید فطر می‌دهند. به گزارش هنرآنلاین، در این میان تاکنون هفت فیلم قرارداد اکران خود را به ثبت رسانده‌اند و بزودی اکران خود را آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۶۲

یکی از این فیلمها «در وجه حامل» که دومین اثر بلند بهمن کامیار در مقام کارگردان است از عید فطر با سرگروهی سینما جوان در سینماهای تهران و شهرستانها آغاز خواهد شد.

در وجه حامل، اثری اجتماعی است و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول میشود و در پی حل آن است. ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، محسن کیایی و رعنا آزادی ور در این اثر به ایفای نقش پرداختند. «دشمن زن» هم اولین فیلم بلند کریم امینی بعد از فیلم «تگزاس» روی پرده خواهد رفت. دشمنزن یک کمدی رمانتیک است و با نگاهی طنازانه، نقدی دارد به جریانهای فمینیستی موجود در جامعه! سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیانافشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس،امیرحسین آرمان و سیروس همتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «دارکوب» سومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی به تهیهکنندگی سید محمود رضوی به جای فیلم «خجالت نکش» اکران عمومی میشود. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر نامزد دریافت ده سیمرغ بلورین شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای سارا بهرامی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی جمشید هاشمپور دریافت کند. مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشمپور، هادی حجازیفر و امین حیایی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی عروسکی - موزیکال «خاله قورباغه» هم دیگر فیلم اکران عید فطر است که به کارگردانی افشین هاشمی و تهیهکنندگی فرشته طائرپور پس از فیلم «چهارراه استانبول» روی پرده میرود. خاله قورباغه داستان عروسکی به همین نام است که سالها قبل در فیلم سینمایی «گلنار» درخشیده بود. خاله قورباغه فضای کاملا فانتزی دارد که عروسکهای آن را مرضیه محبوب آماده کرده است.

«لازانیا» را هم حسین قناعت کارگردانی کرده و احمد احمدی تهیهکننده کار است. قرار است این فیلم در سرگروه ایران پس از «عصبانی نیستم» روی پرده سینماها برود. لازانیا یک کمدی پربازیگر برای اکران امسال است و جواد رضویان پس از گذشت سالها دوری از سینما با نقش تازه در این فیلم کمدی حضور پیدا کرده است.

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی و رضا رویگری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«دلم میخواد» ساخته بهمن فرمانآرا دیگر فیلمی است که پس از گذشت پنج سال در سرگروه زندگی و پس از فیلم «ناخواسته» روی پرده سینماها میرود. در خلاصه داستان این فیلم آمده، بهرام فرزانه نویسندهای است که مدتهاست نمیتواند داستان بنویسد. ناگهان براثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار میشود که او را به وجد میآورد! در این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحردولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی ایفای نقش میکنند.

آخرین فیلم هم «شماره 17 سهیلا» است به کارگردانی محمود غفاری و تهیهکنندگی سید امیر سیدزاده که پس از فیلم «خوک» روی پرده برود. این فیلم روایتکننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیک که دارد در تلاش است هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچهدار شود. زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان و مهرداد صدیقیان بازیگران فیلم سینمایی شماره 17 سهیلا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها